Teste Oficiale Silvesrtone 2011

Servus!

Dupa o (prea) lunga vacanta de iarna, am revenit la „birou”, marti, cu ocazia primelor teste oficiale ale Campionatului Mondial FIA Formula 2 de la Silverstone.

Am avut parte de o zi foarte buna  de antrenament mantinandu-ma toata ziua pe primele 4 pozitii in clasamentul general. Ziua de teste a fost impartita in 4 sesiuni pentru a facilita discutiile cu inginerii si pentru a analiza mai bine datele adunate in timpul sesiunii.

Am inceput ziua cu calm, dar fericit peste masura ca ma aflam din nou in masina! Mi-am luat timp sa imi reintru in viteza, in ritmul uluitor cu care se succed viraje si am terminat pe pozitia a patra sesiunea, la numai 0.2 secunde de primul. Intre primele 2 sesiuni am facut cateva setari de confort la masina care s-au dovedit mia bune deja din primul tur. Am tras mai tare si am mai incercat cateva potentiale solutii. Rezultatele au fost pozitive, nu numai din punct de vedera al timpului 2 obtinut, dar si al masinii.

Cateva ajustari fine in pilotaj si primul timp al sesiunii 3 a fost realizat. Insa timpul care conta avea sa urmeze in sesiunea 4 cand aveam posibilitatea de a folosi Overboostul (care acum duce puterea motorului de 1,8l la 500 CP). Un pic de trafic m-a facut sa pierd 0,271 secunde. Am terminat sesiunea pe 3. Nu e de loc rau rezultatul, Insa daca vom participa in campionat va trebui sa trag mai mult de atat. Spatele vine tare de tot!

Vrei sa stai primul, trebuie sa muncesti si mai mult!

In acest moment nu avem nici o certitudine pentru campionat, dar rezultatul cred ca arata de ce sunt in stare!

Turul din sesiunea de overboost:

Sper sa putem participa la urmatorul test, care va fi miercuri, 30 martie, la Snetterton.

4 răspunsuri to “Teste Oficiale Silvesrtone 2011”

  1. Liviu Aileni Says:

    Bună treabă Mihai, foarte în formă și dorit de monopost ai fost peste iarnă 😉

  2. Ana Says:

    Baftă în continuare, Beu, şi fie ca participarea în noul sezon F2 să devină curând o certitudine!

  3. Mihai Says:

    Bravo Mihai! Bafta multa si la cat mai multe podiumuri!

  4. Robert Marian Says:

    M-am bucurat mult sa vad ca te-ai intors pe pista! Si chiar mai mult cu niste rezultate foarte bune. Sper sa te vedem la Snetterton si cu rezultate tot asa bune. Si dupa aia sa speram ca vin si sponsorii pentru un nou sezon.

Lasă un comentariu