Rezumat Sezon 2010

Acest film ma reprezinta, el prezentand succint sezonul 2010. Cu putin noroc, acesta putea sa fie unul mai bun.

Imi propun sa particip si sezonul acesta in Campionatul Mondial FIA Formula 2 , iar anul acesta am si sanse reale de a termina in frunte!!!

Am insa nevoie si de sprijinul dumneavoastra in a participa in 2011 in acest campionat!

Sper sa fi fost de convingator ca sa va alaturati proiectului!

Beu

Anunțuri

7 răspunsuri to “Rezumat Sezon 2010”

  1. Liviu Says:

    Foarte buna ideea 🙂 putin mai finisat e o metoda foarte buna de promovare… vorbim 😉

    Si ca sa fim corecti, ai terminat pe locul 11 in clasament 😀 dar asta nu ii priveste pe sponsori 😀

    Adevarul este ca ai fost destul de prezent pe camere si in mijlocul actiunii si asta a fost cel mai important. Desi mai lipsit de rezultate ca alte sezoane ale tale in alte Formule, eu cred ca asta a fost cel mai bun sezon al tau pana in prezent. Si anul urmator, cu ajutor, cred ca poti face o figura buna si sa fii o prezenta constanta pe podiumuri.

  2. Anca Says:

    Foarte bun filmuletul! Adevarat ca ai fost foarte prezent „pe sticla”. Felicitari si iti tinem pumnii pentru anul acesta! Sa te vedem si mai mult 😀

  3. tony Says:

    sal Mihai. As vrea si eu sa stiu pentru a te inscrie la un campionat de monoposturi de ce ai nevoie ? Pentru k vreau sa ma inscriu in campionatul italian de f3. Stiu sa merg si teoretic si practic aproape toate chestiile de baza. Ma duc o data pe saptamana pe circuit cu kartu dar nu am participat niciodata la un campionat. Si as dori sa stiu daca pentru a te inscrie intr-un asemenea campionat de ex. F3 Italia mai trebuie sa treci prin karting (ma refer la campionat ). Dupa cate am inteles formula 3 italiana costa cam 150.000 euro intreg campionatul. Sper sa ma lamuresti tu. Mersi mult si succes in continuare!!!!!!!!!!!!!!!! BE THE BEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):)

    • racer Says:

      Nu stiu daca Mihai poate sa-ti raspunda pentru ca nu a mers in F3 Italia, asa ca incerc sa o fac eu: prima conditie este sa ai o licenta internationala valabila, minim grad C daca ai sub 18 ani si grad B daca ai peste. Licenta o obtii de la ACR – FRAK, conditionat (anexa L a ISC FIA).

      pentru licenta C, intre 15 si 18 ani, trebuie sa fi avut licenta de pilot de karting/ auto si sa fi participat la cel putin 2 curse internationale auto sau de karting. Sau sa participi si sa primesti diploma de absolvent a unei scoli federala de pilotaj (italia face astfel de cursuri la Vallelunga).

      Pentru licenta grad B, daca ai peste 18 ani, trebuie ca in ultimii 2 ani sa te fi clasat in cel putin 5 curse internationale din calendarul FIA.

      Din ce scrii tu, nu te incadrezi in nici una din categorii, asa ca va trebui sa faci un campionat de karting, sa ai rezultate bune si abia dupa aia te poti gandii la Formule.

      Daca totusi n-am inteles eu bine si poti avea licenta, trebuie sa negociezi cu una din echipele participante. Nu stiu care mai e bugetul, acum vreo 3 ani costurile erau mult peste cei 150.000 de care zici tu.

      Oricum, daca n-ai mai mers intr-un campionat, cel putin de karting, nu e recomandabil sa treci direct in F3, este o masina puternica, campionatul are miza si are piloti valorosi, este foarte periculos pentru cineva care n-a mers in karting de top sau pe formule mai mici inainte.

  4. catalin Says:

    Care mai sunt noutatile Beu?Putem spera sa te vedem pe grila de F2 in 2011?
    Succes!

  5. klau Says:

    Bafta multa, te asteptam in F1.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: