Teste Oficiale Snetterton

Miercuri s-a desfasurat la Snetterton, in Anglia, ultima zi de teste inainte de inceperea Campionatului Mondial FIA Formula 2, pe 16-17 aprilie la Silverstone.

A inceput bine ziua de antrenament pe circuitul care a fost modificat complet fata de anul trecut. Prima sesiune mi-am luat timp sa invat noua configuratie a pistei, nedand atentie timpului pe tur.

In sesiunea a doua am dedicat-o „experimentelor”, atat la trase diferite si moduri de abordare a virajelor, cat si la unele setari de care eram curiosi sa le incercam; setari care aratau interesant dupa testele de cu o saptamana inainte.

In final, timpul 8, deoarece cativa piloti au preferat sa foloseasca gumele noi deja in aceasta sesiune. noi am prefereat sa nu, si sa asteptam sesiunea a treia cand urma sa avem la dispozitie overboost-ul!

Din pacate nu am avut pe ca sa il folosesc, deoarece a inceput sa picure la 4 minute dupa inceperea sesiunii. Nu m-am grabit sa ies de la boxe, vazand ca va ploua, asa ca am am decis sa simulam eventualitatea de ploaie in timpul cursei. Pe slickuri si pe o pista care se uda din ce in ce  mai tare am incercat sa stapanesc cei 425 de cai. M-am descurcat destul de bine, stand iar printre primii trei tot timpul.

Ploaia nu contenea sa cada si in pauza dintre sesiunea trei si patru am schimbat setarea masinii pentru pista „inundata”. Am stat iar in fruntea clasamentului cu cei  mai buni timpi, pana in momentul in care am intrat la boxe. Atunci am pierdut pista ideala, deoarece pentru cateva minute ploaia se oprise si trasa se zvantase. Cand am reiesit pe circuit cu presiunea in gume mai mare (lucru care s-a dovedid extraordinar), incepuse din nou sa ploua mai tare ca niciodata pana atunci. Am reusit insa ma ma apropii de timpul pe care il facusem pe acea pista care incepea sa se usuce in momentul in care am intrat.

In concluzie, un test foarte bun, in special pe apa!

Am fost intrebati de organizatori daca putem confirma pentru campionat. Raspunsul nostru a fost NU.

Nu vom face cursa de la Silvestone, desi testele…

Anunțuri

16 răspunsuri to “Teste Oficiale Snetterton”

  1. Liviu Aileni Says:

    Cât de rău îmi pare și sunt sigur că nu doar mie…

  2. catalin Says:

    offff….:(

  3. Ana Says:

    Îmi pare tare rău pt Silverstone! Cel puţin, sunt speranţe pt următoarele curse?

  4. Sergiu Says:

    Imi vine sa plang de draci! Dar capul sus si privirea inainte, sunt destui oameni care inca te sustin, si spera la tine…

  5. Anca Says:

    Uite Mihai, ti-am creat un fan page pe facebook! http://www.facebook.com/pages/Mihai-Marinescu-Beu/119698698099393

    Site-ul de socializare, dupa cum probabil stii, este foarte popular si m-am gandit ca ti-ar prinde bine 🙂 Sper sa nu te deranjeze. Strang acolo toate informatile care apar despre tine pe internet, astfel incat ele sa fie cumulate undeva pentru toti cei care te sustin. De asemenea acolo, fanii tai comenteaza si iti lasa mesaje de sustinere. Asa ca, atunci cand ai vreme, poate mai arunci un ochi si pe acolo! 😉

    Iti urez si ei multa bafta si sper ca pana la urma, cumva sa se rezolve si anul acesta! Suntem alaturi de tine, Mihai! 🙂

  6. Geoge Ivascu Says:

    Lasa-te baietas de automobilism ! Fa intai o scoala de pilotaj in Franta si
    dupa aceea mai vezi care este situatia !Si mai fa rost de cateva milioane de euro ! Oameni cu talent gasesti pe toate drumurile!Acest sport il practica
    milionarii !Din mila si sponsorizari ,,50 000 ” de euro nu se face performanta, ci doar pierdere de timp si bani .Nu te mai imbata cu apa rece! Asta este realitatea dura !

    • catalin Says:

      Dar Dumneavoastra cine sunteti sa faceti pe desteptu’ si sa dati sfaturi de parca ati fi ajuns campion mondial de Formula 1?
      Aveti o atitudine sfidatoare la adresa cuiva care este cel mai de succes automobilist roman la nivel de monoposturi.
      Va puteti descarca frustrarile in alta parte!

    • Anca Says:

      Hopa! Hopa!
      In mod cert exista atatea pareri diferite cati oameni pe lume, dar conteaza foarte mult cat de pertinenta si sustinuta este parerea si mai ales modul in care este formulata…ma gandesc eu asa.

      Si in plus, cred ca suntem constienti cu totii ca, numai cu talent nu ajungi mereu sa ai o finalitate. Este nevoie si de foarte multa munca.
      Munca, perseverenta si talent, aceasta este definitia unui sportiv, nu a unui milionar.

    • Ana Says:

      Cu tot respectul pe care îl am pentru libertatea de exprimare, cu tot ce implică aceasta, apreciez că blogul personal nu este chiar cel mai potrivit loc pentru a critica o persoana sub aspecte ce nu îi pot fi imputate.
      Îmi permit, de asemenea, să mă îndoiesc de faptul că oamenii cu talent se întâlnesc la tot pasul, dimpotrivă, este mult mai ușor să găsești diletanți ”cu milioane de euro”, talentele sunt rare.
      Și până la urmă, cine ne dă nouă dreptul să apreciem dacă o persoană trebuie sau nu să își urmeze visul?

  7. Geoge Ivascu Says:

    Ambitia tatalui de a-si vedea fiul pilot in Formula 1 , fara a avea o situatie
    materiala adecvata acestui scop nu face decat sa prelungeasca o situatie
    cel putin stanjenitoare pentru Mihai .
    Pentru Anca,Ana si Catalin : toti pilotii din Formula 1 sunt milionari sau fac
    parte din familii de milionari(in Euro sau $)Bugetul unui pilot de Formula 1
    pentru un an de zile este de cel putin 10 mil. Euro.Cel putin jumatate din aceasta suma este asigurata de pilot, restul de sponsori.
    Veniti in Germania la pistele de incercari si veti vedea zeci de copii de 15-16 ani facand antrenamente de 7-8 ore pe zi , din care cel putin 2 ore
    condus pe pista !!!Stiti cat costa inchirierea unei piste de incercare ptr. o ora ? Cat costa combustibilul ptr. o zi de antrenament ?
    In acest sport ,dupa cum zic specialistii, talentul reprezinta 10 %,munca 40 %, iar restul BANI !!!
    Visul cuiva de a deveni pilot de Formula 1 trebuie sa tina cont si de realitatile din viata de toate zilele.

    • racer Says:

      Prietene – imi permit apelativul, pentru ca cei care acceseaza acest blog, cel putin pana acum, au acest numitor.

      Esti VARZA ca si informatii punctuale, dar au si tu dreptatea ta!!!

      Toti pilotii din famili de milionari? Buget de minim 5 milioane asigurat de orice pilot din F1? WRONG !!! In afara de Rosberg, Alguersuari, Buemi, eu stiu ca restul provin din familii medii sau chiar sarace. Kobayashi – vindeau bunurile casei sa-l tina in Europa, Kubica – manca paine cu marmelada, nu avea bani de un pranz ca lumea in Italia, Perez – baiat de cartier, etc., etc.

      Locul lui Petrov a costat 10 milioane, da, dar cred ca e singurul care a dat atat (nu el a dat suma ci Putin care a bagat Lada in fata). Maldonado sau Perez dau pe la jumatate. La Hispania Racing e si mai ieftin. Stiu pilot care, daca avea 7 milioane cash in iarna, lua locul lui Rosberg la Mercedes. Iar costul cu drumurile si cazarea, neicluse in banii astia, mai sunt poate 100 sau 200 de mii de euro. Care 10 milioane din care 5 pilotul?

      Talent 10% si Munca 90%, da, aici ai ceva dreptate. Sunt in Formula 1 piloti care la talent sunt so / so, dar au avut conditiile sa munceasca sustinut.

      Dar cu orele pe pista, hai sa afli si tu ceva – cand ajungi in campionate monopost importante (de la Formula Renault Euroseries in sus), testele private SUNT INTERZISE !!!

      Da, trebuie bani grei, ca sa te poti antrena in centre specializate si pe simulatoare performante. Tocmai aici e valoarea acestui tanar compatriot, ca performeaza fara sa aiba acces la pregatirea specifica.

      Visul lui da a ajunge in F1 poate e irealizabil, dar e visul lui si nu poate fi criticat pentru asta.

      Iar despre familia lui, in afara cazului in care o cunosti foarte bine si-ti permiti astfel de aprecieri despre, ai face bine sa-ti ceri scuze !!!

      In lipsa acestor scuze, rog administratorii blogului sa-i dea „reject”. Pareri despre curse si pilotaj poate emite orice, fara restrictii, chiar daca sunt negative sunt binevenite.

      Insa pareri despre familie atacurile la persoana sunt josnicii balcanice neacceptate.

  8. Beu Says:

    Domnule Ivascu,

    Afirmatiile dumneavoastra nu au nici o legatura cu realitatea! De unde stiti dumneavoastra cat, unde si cum ma antrenez? Cum ati ajuns la concluzia ca toti pilotii sunt milionari? Nici unul dintre ei nu se trage din familii bogate. Nu trebuie sa va laudati ca stiti cat costa sa inchiriezi un circuit. Stim acest lucru.

    NU aveti nici un drept sa ma insultati, pe mine sau familia! NU aveti nici un drept sa va bateti joc de efortul si sacrificiile facute, pentru a-mi atinge telul!

  9. Ioana Says:

    Mihai, ma bucur ca ai reusit sa dai un raspuns atat de diplomat (desi pe mine m-a ofensat) unui domn atat de frustrat care probabil nu are ambitia sa-si urmeze un vis, fiind mai usor sa stea deoparte si sa isi dea cu parerea decat sa actioneze…. Sau poate… nu are nici un vis… Eu nu te cunosc personal, dar ceea ce scrii pe blog spune multe despre tine. Asa ca nici macar sa nu te opresti sa citesti comentarii ca cele ale stimabilului Domn Geoge Ivascu, caci nu merita nici macar o privire trecatoare daramite dezbateri!

  10. Shepard Says:

    Hai sa-i dau eu un raspuns nediplomatic stimabilului Ivascu: de ce vrei, mai nene, sa se apuce, de folbal?! Ca altceva nu stiti, decat folbal. Mars la stadion si roade seminte, nu mai vorbi de motorsport! Cate curse de-ale lui Beu ai vazut pana acum? Mai bine intra pe sport.ro ca am vazut o gramada de vorbe murdare acolo (asta in timp ce urmaream cursa de la Silverstone de ieri). Noi ne chinuim sa vedem o cusra in direct, ca nu avem loc de folbal, si vii tu sa filozofezi pe aici. Te rugam frumos, toti iubitorii de motorsport, nu mai intra pe aici, lasa-ne!

  11. adi pascu Says:

    Ce pacat ca talentul tau are nevoie de bani ca sa se afirme!Era o sansa mare pt ca daca te clasai la sfarsitul campionatului in primi trei aveai direct licenta de F1!Tare mult mi-ar fi placut sa te vad acolo…Oricum eu zic ca nu este totul pierdut.Am incredere in tine!O sa ne faci si mai mandri de tine.Multa bafta!!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: