Nurburgring

Avand in vedere faptul ca ma aflu in Olanda la Delft pentru studii, am profitat de ocazia de a avea o alta etapa de Formula Renault 3.5 in apropiere.

La fel cum am facut si in urma cu 2 luni cand am fost la Spa, am facut si acum. M-am suit in masina si am condus pana la faimosul circuit din Germania unde voi alerga peste 2 weekenduri. Scopul a fost unul simpu: sa invat si alte manevre de depasire si alte trucuri ascunse ale circuitului, altele pe care inca nu le cunosteam. Am cautat si modificari aduse circuitului, in intervalul de la ultima mea competitie acolo, care a fost cu o masina de Formula Renault 3.5 in 2009.

Unul dintre aceste mici detalii a fost faptul ca grila de start a fost mutata cu aproximativ 200 de metri mai apropae de primul viraj. Asta deja a schimbat strategia pe care vroiam sa o folosesc in momentul startului… Intre curse am apucat sa vorbesc un pic si cu fostii mei adversari si sa ii trag un pic de limba pentru informatii.

Urmatoarea etapa va fi la Spa-Francorchamps weekendul viitor. Ma simt in forma fizica mai buna decat la Magny-Cours si simt ca sunt mai bine pregatit pentru etapa decat inainte.

Mihai

Lasă un răspuns

