Silverstone

Servus!

Un weekend foarte bun!

Sunt bucuros de ce le 2 rezultate din acest sfarsit de saptamana. Ma aflu pe locul 3 in clasamentul general, ceea ce inseamna foarte mult pentru mine si ma motiveaza pentru urmatoarea etapa de la Magny-Cours.

Va trebui insa sa ma pregatesc mai intens decat am facut-o pentru Silvesrstone. Am observat cateva probleme pe durata weekendului pe care nu vreau sa le mai repet. Imi propun sa fac mai putine greselei in urmatorul weekend si pe viitor.

Iata si un tur din cursa:

Cu incredere in urmatoarea etapa!

Beu

31 răspunsuri to “Silverstone”

  1. Mihai Says:

    Felicitari pentru rezultatul de duminica!
    Cu totii iti tinem pumnii.

  2. Alexander Says:

    Sper sa fi intre primi 3 la curse, finca in campionat deja esti…multa bafta, sanatate si numai bine…o sa urmaresc fiecare cursa….si o sa-ti tin pumni…noi romani santem mandri ca te avem nu uita asta!

  3. Ana Says:

    Felicitări pentru un week-end foarte bun, data viitoare să fie podium chiar în cursă, nu doar la general!
    Până atunci însă…sărbători pascale liniştite şi încredere maximă 🙂 !

  4. suporteru Says:

    Bravo. Felicitari pentru rezultatul de duminica. Mult noroc si in cursa viitoare !

  5. speedy! Says:

    sanatate,noroc si minte limpede

  6. Anca Says:

    Felicitari!! Super prestatie! 😉 Suntem cu totii foarte mandrii! 😀 Capul sus si tot inainte cu curaj si incredere! 🙂

  7. Liviu Aileni Says:

    O susțin pe Anca, Mihai. Suntem foarte mândri să vedem evoluția ta. Mult noroc și viteză în sezonul ce urmează.

  8. Adrian Says:

    Ia spune Mihai, tu ai vazut avertismentul care ii era adresat lui Bratt in timpul celei de a doua curse? Imi inchipui ca nu e usor de vazut, la viteza cu care se trece peste linia de start…

  9. Alexander Says:

    cine poate sa faca wallpaper cu monopostul lui mihai please…! vreau sa-l pun pe desktop..mersi

  10. catalin Says:

    Bravo Beu pentru rezultat!
    Sa stii ca suntem tot mai multi, cei care iti urmarim cursele si calificarile (pe live timing).
    Speram ca sponsorii tai sa fi fost multumiti de evolutia ta. Cred ca ai avut parte de o vizibilitate destul de buna de-a lungul weekendului.
    Cum stai cu bugetul pentru restul sezonului?
    Tine-o tot asa, trage tare si cu pregatirea fizica!Cred ca esti mai motivat ca oricand!

  11. Anca Says:

    „Mihai Marinescu – Fan Art”! Alexander – mi-ai dat o idee geniala! :))
    Chiar am putea face asa ceva 😀
    Si cred ca nu s-ar supara nimeni daca le-am uploada pe Fan Page-ul lui Mihai de pe Facebook. http://www.facebook.com/pages/Mihai-Marinescu-Beu/119698698099393
    Nu cred ca l-ar deranja pe Mihai… 🙂

  12. Alexander Says:

    ce rau ca nu se poate descarca imaginea cu monopostul lui Mihai , de pe pagina facebook…Anca daca tu reusesti sa faci un wallpaper sa ma anunti 😀

    • racer Says:

      Intrebare intrebatoare: cine „tine” Fan Page-ul de pe facebook? eu am crezut ca e pagina lui Mihai, in care s-a bulucit lumea sa scrie, dar nu e asa.

      • Alexander Says:

        Nu stiu… eu nu o tin.. sper sa se rezolve.

      • Anca Says:

        Eu am creat pagina de Facebook pentru Mihai…
        Dar am scris la Info ca e Fan Page si ca nu este pagina lui oficiala.
        M-am gandit doar sa centralizez stirile care apar in mediul on-line despre el pentru a simplifica accesul la informatii…
        Chiar sper ca nu am deranjat pe nimeni cu asta…

      • Alexander Says:

        nu cred ca a deranjat pe nimeni.

      • racing Says:

        Nu a deranjat pe nimeni, doar ca nu stiam cine a creat-o. Felicitari pentru initiativa.

  13. Alexander Says:

    Mihai ce parere ai de Magny-Cours?

  14. vwgolf Says:

    Salut am si eu o intrebare care ma bantuie:
    Cum suportai sa comentezi F1 la TVR,langa niste pafaristi?Scuze pentru comparatie,dar apareai ca o margareta pe o campie de “partul porcului”.

  15. danutz Says:

    sal.felicitari.cursele nu le mai urca nimeni pt ca eu nu le-am vazut.anul trecut era cineva care urca mereu cele doua curse ale fiecarei etape.

  16. WeeGee Says:

    @danutz: Salut, vezi in postul anterior, printre ultimele comentarii.

  17. danutz Says:

    WeeGee multumesc pt share.nu m-am uitat in acel thread pt ca stiam din posturile anterioare(2010) postarea se facea in subiectul deschis dupa cursa si aici nevazand nimic…in mare ce am cautat pe net si am gasit (inainte sa aflu acum) cursa 1.aveam de gand sa o urc undeva.

  18. Richard Says:

    nu-ti pot spune decat bravo si succes in continuare!!!

  19. Bogdan Says:

    Bravo Mihai! „Succesuri” in continuare! 🙂

  20. adi pascu Says:

    Mai tii minte cand trebuia sa ajungi tu la redbull?Ce bine ca te-ai retras!Acum ai sansa la licenta de F1!Cu vaca rosie nu s-ar fi intamplat.Ei au promovat nume ca buemi si alguersuari pe care atunci cand aveai ocazia ii bateai de le suna apa-n cap!!!Esti pe drumul cel bun.

  21. Anca Says:

    Mihai a terminat astazi pe 4 la overall sesiunea de teste din mid-season-ul campionatului de Formula 2!!! 😀 Felicitari!!!

    • Alexander Says:

      Felicitari….ai terminat la putin de primul loc 0.288 , nui rau…e foarte bine. monras este un pilot bun, dar cred ca ai sanse sa-l faci.

    • catalin Says:

      Felicitari Beu!
      Anca, de ce „midseason”?Campionatul abia a inceput.

    • Anca Says:

      :)) Scuze, n-am stiut cum sa-i zic…am privit ziua de ieri ca pe una din midseason, lafel cum o voi privi si pe cea din 7 Iunie…asa, din” timpul” sezonului, nu chiar ad-literam din mijlocul sau.

  22. Bogdan Says:

    Bravo Mihai! Esti cel mai tare!

Lasă un răspuns

