Valencia, race report

Servus!

In primul rand vreau sa ma scuz ca scriu asa tarziu, insa am avut mult de recuperat la facultate, am pierdut destul de mult cat am fost in Spania la cursa.

Un ultim weekend al sezonului in care am mai acumultat cateva puncte. Insuficiente, imi tebuiau mult mai multe pentru a-mi indeplini obiectivul…

Antrenamentele de vineri au fost diferite, in special a 2-a sesiune, cand a inceput sa picure cu 3 minute inainte sa inceapa sesiunea. Speram sa se opreasca…, am iesit si un pic mai tarziu decat ceilalti si am facut 2 ture ca sa rodez placutele de frana. Pana am treminat a inceput sa ploua destul de tare, atat cat sa nu mai putem scoate timpi ca pe uscat, dar insuficient ca sa putem pune gumele de ploaie, desi unii piloti au facut asta, si n-au castigat nimic. Eu am decis sa raman cu slicurile ca sa vad cum se comporta masina in cazul in care incepe sa ploua in timpul cursei (prognoza pentru weekend era de ploaie, asa ca am profitat de acest moment).

Calificarile au fost nereusite, gresind prin a sta in grup cu piloti care de obiceu sunt rapizi, care insa s-au chinuit si ei, unul dintre ei fiind chiar Lituanianul. In cursa singurul lucru pe care il puteam face era sa incerc sa intru de pe 17 pana in top 10 am ajuns pana pe 14. Niciun punct pentru locul asta…

Duminica si eu si De Marco am fost blocati de un Brat care a franat in fata noastra, in turul nostru cel mai rapid. Iarasi o clasare pe 7. Un start derapat, o pozitie pierduta pana in primul viraj dar recuperata repede si inca una in al doilea viraj, dupa care s-a creat un gap fata de cel din fata care nu a putut fi inchis. In cele 3 momente in care il puteam ataca pe Afanasiev, amandoi am folosit butonul de overboost, lucru care nu mi-a usurat manevra de depasire.

Iata si turul cel mai rapid din calificari:

Am acumulat mult in acest an, am invatat sa conduc o masina puternica, sa gestionez un turbo, butonul de overboost a fost nou. Desi nu am avut podiumuri, tot timpul fiind aproape de ele, m-am maturizat ca pilot si am capatat experienta importanta!

Vreau sa va Multumesc tuturor ca ati fost alaturi de mine in acest sezon pe care l-am terminat cu greu, mergand din curssa in cursa, nefiind niciodata sigur daca voi alerga la etapa urmatoare! A fost un boost moral important cand vedeam commenturile voastre de incurajare. Si nu in ultimul rand echipei District Racing si KG Clean Energy, fara de care nu puteam ajunge unde sunt acuma!!!

Beu

14 răspunsuri to “Valencia, race report”

  1. Anca Says:

    Mihai, din partea mea, felicitari! Bravo! Ai reusit!!! Ai reusit un sezon complet, la un nivel inalt. Ai fost puternic pana in ultima clipa, fara sa cedezi psihic si fara sa te lasi. Poate ca ai avut si tu momentele tale dificile, in care poate ca te gandeai sa renunti, dar nu ai facut-o! Nu stiu cati ar fi rezistat in conditile in care ai evoluat tu, in plan sportiv. Sa nu stii daca sunt bani, de la o cursa la alta, sa ai atatea probleme tehnice inca de la debutul curselor…dar se pare ca tu nu te-ai lasat coplesit si astfel, eu chiar consider ca ai iesit invingator! Romania ar trebui sa plece capul in fata unui sportiv ca tine, care a reusit sa scoata atat de mult din mai nimic. Si ma gandesc ca in ciuda faptului ca nu ai ajuns acolo unde probabil ti-ai dorit, ai invatat multe si sunt convinsa ca aceasta experienta este de mare ajutor.

    Iti doresc sa ai mult succes la scoala, sa ai parte de aprecierea pe care o meriti cu adevarat…si pentru la anul un sezon de top!

  2. Liviu Says:

    Iata ce zic chiar organizatorii seriei despre ultima cursa:

    „Mihai Marinescu ensured he ended his season in style with a solid drive to sixth in the final race at Valencia – the Romanian demonstrating typical feistiness and ability behind the wheel to hold off Armaan Ebrahim for much of the race. Mihai scored the result, his ninth points of the year, after an aggressive opening lap helped him move up one place from seventh on the grid. It was a welcome points boost for Mihai, who had been curiously off the pace in first qualifying – although he again demonstrated great racecraft to come through four places and finish 13th.”

    http://www.formulatwo.com/news/driver-summaries-rounds-17–18,-valencia.aspx

    Bine punctat Anca.

    Si multumim Mihai pentru ca ne-ai dat sansa sa fim alaturi de tine in acest important sezon. Bafta la invatat de acum, trage pentru podiumuri acolo 😉

  3. caramidaru bogdan Says:

    Beu suntem mandrii de tine ca ai ajuns unde ai ajuns,cu experienta cumulata pe viitor o sa faci mai bine.
    sanatate si succes la facultate

  4. bacilu Says:

    Multumim Mihai. Multumesc Mihai. La anul mi-ar placea sa aud imnul Romaniei.

  5. roxana Says:

    Bravos Mihai! Sa stii ca in ciuda tuturor carcotelilor, tu ai avut un sezon formidabil in F2, nu stiu ce roman va mai reusi intr-un sezon, tot ceea ce ai reusit tu! Pacat ca ne-am nascut noi in Romania, unde nimeni n-ajuta pe nimeni, nici macar cu un stix. Noroc ca ai reusit sa gasesti sprijin in alta parte!
    Mult succes la facultate acum si sa te revedem si la anul in F2!
    Apropo ce termen are bursa ta la Delft?

  6. Ana Says:

    Felicitări, Beu, pentru ca ai reusit sa termini cu bine un campionat la cel mai inalt nivel, si nu ai facut asta oricum, ci ai ocupat un loc onorabil, acumuland puncte pretioase şi mai ales experienta care cu siguranta iti va fi utila pe viitor.
    A fost o adevarata placere sa urmarim la un interval de 2-3 saptamani un alt campionat decat F1, dar care, uneori, nu a fost cu nimic mai prejos :). Cred ca a fost primul an in care am avut rabdare sa urmaresc altceva decat F1, iar faptul ca a fost cu prezenta romaneasca a avut o mare contributie in decizia mea (o contributie decisiva as putea spune 🙂 ).
    Reiterez felicitarile si iti doresc mult succes si pe viitor, atat la facultate cat si in cariera.
    Noi, fanii, asteptam cu nerabdare vesti cu privire la planurile pe sezonul urmator (tot F2 din ce am mai citit ) si sper ca mesajele noastre sa fie utile si pe viitor si sa iti ofere macar 1% din determinarea de care ai nevoie pentru a ajunge unde iti doresti. BAFTA!

  7. Calin Daniel Says:

    Salut Mihai; timpul meu este f. scurt, asa ca iti spun pe scurt: BRAVO!, si nu te lasa; si citeste aici, cine stie: http://formula1.automarket.ro/stiri/fia-lanseaza-o-academie-pentru-tinerii-piloti-33487.html ; pa pa.

  8. Conny Says:

    hey! felicitari ! multa bafta in continuare mai ales in cursa. Cum se va arata „vacanta ta” pana incepi un nou sezon?
    have fun la facultate si take care!

  9. Mihai Dumitru Says:

    Imi pare rau ca ai scapat de putin clasarea in Top 10 la finele sezonului de F2, dar e bine ca ai parcurs un sezon complet si cu rezultate dupa sincopa din 2009. De la filmuletul cu tura pe bicicleta pe Transfagarasan ma numar si eu printre fanii tai! 🙂

  10. Beu Says:

    vacanta va insemna antrenamentul fizic pentru sezonul viitor, plus orice exercitiu care ma va deconecta de la ziua curenta (vezi tura cu bicicleta pe Transfagarasean 🙂 ).

    • Conny Says:

      in acest caz… iti urez mult spor si optimism cu carul. trebuie sa apara soarele si pe strada ta 😉

      ps: asculta melodia amamos la vida- accept ( in ciuda aparentelor, nu este ceea ce pare , o ascultam cand ti-am raspuns, unele versuri merg pe linia optimismului de care ti-am scris)

      „Today a face – that you don’t know
      And tomorrow it’s you „

  11. Io, Cabral, Bobby Voicu, Piticu, Vlad Craioveanu, hă, hă, hă » Chinezu - Un chinez ca tot romanu' Says:

    […] indiferent de cât de concentraţi la joc eram, ni se duce dracu’ toată şandramaua :)))))), Mihai Marinescu şi Doru Sechelariu, cei doi piloţi pur sânge, care se uitau la noi, bloggerii, cu un amestec de […]

  12. Intrecerea at » piticu .ro Says:

    […] Bobby am rupt un calculator in doua incercand sa vedem care-i mai care.  Bine, n-am fost singuri. Mihai Marinescu şi Doru Sechelariu ne-au supravegheat parinteste, adica ei sunt tata lor in ale condusului, iar […]

Lasă un răspuns

