Tur pe ploaie

Primul tur din cursa de sambata, cea de pe ploaie:

Beu

4 răspunsuri to “Tur pe ploaie”

  1. Anca Says:

    Foarte tare! In fata se vede ce se mai vede, dar in spate…nimic! 🙂

  2. Liviu Says:

    departe de mine sa zic ca e usor, dar e mai vizibil decat mi-am imaginat. oricu, remarc cum incearca sa evite sprayul celui din fata… si sa tii masina pe pista in conditiile astea!

    • Dan Herschbach Says:

      cred ca mihai nu a ales turul cel mai bun. am vazut niste imagini imediat dupa cursa in care nu vedeai absolut nimic. m-am uitat la mihai si am zis: sper ca tu vedeai mai mult…. si raspunsul a fost: NU!

  3. intamplarescu Says:

    mult prea tare

Lasă un răspuns

