Oschersleben

Servus!

Dupa o vacanta lunga de vara in care m-am odihnit, weekendul trecut am revenit pe pista, in Germania, la Oschersleben.

Din nou un circuit a carui logica am invatat-o uitandu-ma la cursa de F2 de anul trecut, dar care pana la sfarsitul weekendului mi-a placut, simtindu-ma in largul meu in ambele curse.

In antrenamentele de vineri m-am luptat un pic cu masina ca sa gasesc o farama de aderenta pe o pista foarte murdara. Pentru ca nu cunosteam unele particularitati ale circuitului, nu ne-am concentrat sa scot un timp bun, ci sa descopar micile „secrete” ale acestuia.

Pentru a imbunatati performanta, in sesiunea a doua am facut o modifcare la setarile masinii (arcurile au fost intarite pe spate), ceea ce mi-a dat confort si incredere in masina, stiidind ca va reactiona cum trebuie.

Vineri dupamasa au avut loc si calificarile pentru prima cursa, cea de sambata. Abia acum era momentul in care timpul pe tur conta cu adevarat, iar clasare pe 10, micsorand foarte mult distanta fata de pole, ne dadea incredere.

Sambata insa ne-a asteptat o pista imbibata cu apa, si o grila destul de agitata, nu numai din cauza ploii, dar si pentru ca am fost chemati la un briefing special, unde ni-sa atras atentia aspupra primului viraj (care este muuult prea strans si ingust). Cu startul exagerat 😀 am castigat pana in primul viraj 2 pozitii, castigand inca 2 prin „ceata” din primele 4 viraje. Dupa ce am platit pentru greseala, am tras sa ii prind din urma pe cei din fata, Ebrahim si Clarke. Am reusit sa il depasesc pe indian, insa cu engezul am avut o lupta frumoasa, franand amandoi atat de tarziu incat am iesit de pe pista. Cursa pe apa mi-a placut foarte mult, si m-am simtit in largul meu in conditiile astea de aderenta redusa.

Dupamasa insa a mai plouat o tura, udand pista chiar inainte de sesiunea noastra de calificari. Toti am inceput cu gumele de ploaie si dupa 13 minute am intrat la boxe pentru ca era suficient de uscat pentru a folosi slickurie, char daca primul viraj si ultimul nu se uscasera inca. Mi-am pastrat boosturile pentru ultimul tur (cand pista trebuia trebuia, si a si fost, cea mai buna) insa doua steaguri galbene m-au impiedicat sa ma inbunatatesc. Toata sesiunea am avut timpi de top 5, fiind chiar primul la un momend dat cu 3 minute inainte de final. Cazusem pe 12, am revenit pe 5 cu penultima trecere, in ultimul tur, cu cele 2 steaguri galbene a fost…!!!! Ce este suparator, este faptul ca in acele conditii 3 piloti si-au imbunatatit timpii, sarind in fatamea, si au fost penalizati numai cu amenzi, nu cu anularea celui mai bun timp, asa cum scrie in regulament!!!

Duminica, in cursa 2, am gasitagt la start o pozitie, dupa care a urmat o urmarire a celor doi din fata mea (pe circuitul asta foarte greu poti depasi) si o lupta dura cu Bratt. Acesta e unul dintre tururile rapide de la inceputul cursei, in care se poate vedea cat de mult poti pierde cand faci o mica greseala:

Cu rezultatul asta am revenit in Top10 in clasamentul general, cu sanse de a mai urca cateva pozitii.

Urmeaza Valencia! Un circuit unde am mai fost, un circuit imbarligat, dar care imi place!

Beu

Anunțuri

9 răspunsuri to “Oschersleben”

  1. bogdan andrei Says:

    felicitari…
    asteptam vesti bune si in clasament general acele „cateva pozitii”sa fie macar pana pe locul 5..

    sanatate si succes

  2. Liviu Says:

    Buna treaba Mihai! Imi plac relatarile tale.

    @bogdan andrei: mai mult de 8 nu poate urca, Bailly având la momentul ăsta 124 de puncte fiind pe 7 iar Mihai 60p pe locul 10. Dacă câștigă cursa urcă pe 8 cu condiția ca DeMarco și Clarke să aibă o cursă proastă.

  3. Ana Says:

    Felicitari, Beu, pentru un week-end bun, chiar dacă a fost cu peripeţii!
    Am văzut ambele curse şi mi-au plăcut. Prima, chiar dacă nu s-a terminat cu puncte, a fost foarte interesantă având în vedere că ţi-ai arătat abilităţile pe ploaie şi chiar ai făcut o treabă foarte bună. Păcat de acea eroare de la start, dar, se mai întâmplă, celalţi au fost de vină pentru că au avut reflexe mult prea lente 🙂 .
    A doua cursă a fost destul de plictisitoare pe ansamblu, însă faptul că l-ai ţinut în spate pe Bratt a făcut tot spectacolul (tipul mi-e tare nesuferit după un gest nesportiv pe care l-a făcut faţă de Bailly, parcă, în una dintre primele curse ). A, şi să nu uităm punctele, frumuşele de altfel.
    În concluzie, felicitări şi baftă în continuare!
    Acum, când se apropie de sfârşit sezonul, aşteptăm să ne povesteşti despre planurile pe sezonul următor, ca să ştim ce competiţie urmărim la anul.

  4. Anca Says:

    Mihai, felicitari, a fost un weekend exploziv! :))

    Nu doar ca ai umplut ecranele pe perioada ambelor curse, dar ti-ai tinut si publicul in priza!
    In cea de-a doua cursa, cel putin, duelurile repetate cu Bratt au fost generatoare de emotii 😛 dar deliciul l-ai facut pastrandu-ti pozitia cu maiestrie! Bravo!!!

    Suntem alaturi de tine si la Valencia!

  5. Dan Herschbach Says:

    Chiar daca ma repet: BRAVO! ar fi interesant sa pui un video din prima cursa, unde se vede cata vizibilitate aveai… dar sa nu fie prea lung ca oricum nu se vede decat ceva alb…;)) in legatura cu cursa a doua, intradevar daca nu ai fi fost tu, m-as fi uitat la primele tururi si gata. cursa a fost una plictisitoare, dar asa e circuitul…

  6. Liviu Says:

    Mihai, care e treaba cu startul primei curse? Ma uit si vad ca Clarke de exemplu, a pornit in acelasi timp cu tine, de ce ai fost penalizat?

  7. Beu Says:

    Da, la start am anticipat si am fost penalizat pentru asta. De Clarke nu stiu nimic, dar daca zici ca si el a miscat, nu ma mira de loc, el avand obisnuinta asta 🙂

  8. backmarker Says:

    Pacat de start in prima cursa…se mai intampla s-o ia masina la vale :)).Sper ca in campionatul viitor sa ramai in aceasta liga.Cu experienta acumulata anul asta o sa fi sigur unul din contenderi.Mai bine decat sa faci ca Sechelariu care a plecat in GP3,care mi se pare un campionat de salbatici,numai nebuni pe pista.Deci decat sa ai vreo surpriza neplacuta mai bine ramai unde stii.

  9. intamplarescu Says:

    Foarte faina cursa pe ploaie, pacat de penalizarea pentru start.
    Personal, am vazut doar inregistrarile cursei (many thanks to WeeGee), dar a fost la fel de palpitant ca si atunci cand as fi urmarit in direct. Mai ales ca, camerele de luat vederi te-au urmarit in permanenta ;). Asta spune mult despre evolutia ta.

    Asteptam cu nerabdare ultimele curse din sezon, la Valencia.
    Baga mare!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: