Sunt multumit de cum am mers in cele 2 curse. Numai atat. Punct.

Anunțuri

48 răspunsuri to “”

  1. kk Says:

    ok, bravo.

  2. Liviu Says:

    Bravo Mihai. Si iti urez mult succes in continuare. Abia astept sa postez cateva filmulete cu depasirile tale, mai ales din prima cursa, supeb de oportunist!!!! Asta da racing skill! Jos palaria, ai tot respectul meu.

  3. catalin Says:

    Bravo Mihai! Am fost incantat de prestatiile tale.
    Totusi, sper sa mai scrii ceva despre acest weekend, dat fiind ca noi, fanii tai, am asteptat cu nerabdare cursele si apoi impresiile tale legate de aceasta cursa. Ar fi o dezamagire ca in zilele viitoare sa nu mai scrii nimic pe blog legat de cursa

  4. Liviu Says:

    atitudine de racer: http://www.youtube.com/watch?v=jiGVVLTR8vs Bravo!

  5. ANDREI Says:

    felicitari succes in continuare-un fan

  6. Liviu Says:

    Raport de la Zolder 🙂

    http://intamplarescu.wordpress.com/2010/06/21/supra-alimentat-in-viteza-a-sasea/

  7. dan T Says:

    Salut Mihai! Felicitari pt prestatia avuta. Ai mers bine dar mi s-a parut ca se putea mai bine . Parca ceilalti aveau ceva in plus in a doua cursa. Dupa abandonul lui Demarco ar fi trebuit sa te apropii de ei si chiar sa ii ataci pt ca in afara de Stoneman nu mi se par a fi piloti buni. Nici chiar Palmer.
    Are noroc ca taica so organizeaza campionatul si atat
    Eu zic ca in urmatoarea etapa tre sa te bati pt podium fara indoiala. Ai valoare.Bravo

  8. bubu Says:

    bravo beule ,super cursa…..esti prea modest …….acum echipa ar trebui sa-ti puna la indemana un monopost sa poti lupta pt locul 1…..cu siguranta poti ……bafta in continuare

  9. Liviu Says:

    @dan T
    Nu se reduce totul la ceva atat de simplu ca faptul ca taica-su organizeaza F2. Omul are parte de antrenamente intense si se baga multi bani in el. La fel si restul englezilor. Ai bani, tragi tare. Timpul era mult prea scurt dupa abandonul lui DeMarco ca sa forteze inutil, erau pre egali si nu ar fi putut sa ii ajunga.

    @bubu
    nu e echipa in F2 bubule, toti au masini egale, Williams. Sasiul nr. 9 al lui Mihai pare sa fi avut ceva bube de la inceput si tot incearca sa i-l repare, vezi ca era sa nu faca prima cursa, noroc mare! Si dupa aceea indemanare pe pista!

  10. Doua curse extraordinare in F2 pentru Beu : RO-MotorSport.net Says:

    […] Pe blogul sau, Mihai spune ca e multumit de rezultate. […]

  11. Liviu Says:

    http://formula1grandprix.wordpress.com/2010/06/22/spectator-la-zolder/

    E acolo filmuletul cu depasirile importante realizate de Mihai in cursa 1. Bravo BEU!!!

    Asteptam vesti de la tine.

  12. WeeGee Says:

    Salut, felicitari pt curse. Excelenta cursa de recuperare (prima cursa), btw, kill those gremlins in that car :), un pic „rau” la faza cu Bratt pe final (oarecum ceva in genul Schumacher-Massa in Canada) dar nu avea ce sa caute acolo… daca era side-by-side inainte de franare, mai ziceam, dar era destul de mult in spate; bine si in a 2-a, chiar daca in a 2-a jumatate a ei Bailly si „armada britanica” au reusit sa se distanteze cateva secunde… Oricum, cursele in care termini pe o pozitie superioara celei de calificare nu pot fi decat bune, I think. Multa bafta in Portugalia!

    Din motive de om ocupat + (sau = ) lipsa de timp eu nu am reusit sa inregistrez cursele… asa ca le-am luat de pe net cum le-am gasit… prima este ok, in engleza, insa a doua este comentata in poloneza, dupa cum s-a mai vazut si in unele filmulete… oricum, e mai bine decat nimic.

  13. Liviu Says:

    Multumim Weegee!!
    Si eu zic la fel, orice cursa in care termina mai sus decat pozitia de calificare este foarte buna. Si Mihai termina de cele mai multe ori mai sus de pozitia de calificare.

  14. danutz Says:

    felicitari !!

  15. dan T Says:

    Liviu imi pare rau dar nu sunt de acord cu tine . Stiu, concurenta e foarte dura dar Mihai ca valoare e in top 3 si acolo trebuie sa se afle in fiecare cursa si asa ar fi fost daca nu erau problemele tehnice in cel putin 2 curse. Pentru viitorul lui ca pilot trebuie sa se bata in fata. Sa nu se inteleaga gresit a mers foarte bine, jos palaria dar trebuie privit si in viitor pentru ca urmeaza niste curse foarte importante care vor avea un rol mare pentru bugetul anului viitor.

  16. Liviu Says:

    Ai dreptate din punctul asta de vedere Dan. Si sa avem incredere in el, sunt convins ca cel mai dur critic al lui Mihai este el insusi. Ce vroiam sa spun este ca, in conditiile date, nu mai avea ce face. Pana la urma, important, ca si in F1, este pozitia de calificare, pozitia de pe care pleci pe grila. Din pacate, FIA nu a solutionat inca problema aerodinamica ce nu permite depasiri in cursele monopost.

  17. Radu Says:

    Felicitari Mihai pentru tot si nu pot decat sa-ti urez succes in continuare !

    Recent am dat peste un filmulet de la deschiderea circuitului de la Bacau, filmulet in care pe langa magnificul domn Alexandrescu 😀 apari si tu. Cred ca iti va face placere sa te uiti: http://www.youtube.com/watch?v=-aafrb_smFg&feature=player_embedded .

  18. Liviu Says:

    Foarte tare filmuletul Radu! Autointitulatul specialist in F1 este magnific, intr-adevar!!

    Ce ma bucura sa vad cum a evoluat Mihai de atunci.

  19. Mihai Says:

    Ati vazut ce penibil a fost Michi Alexandrescu (DIN NOU!!!) la comentariul cursei de F1 de la Valencia: omul era sigur ca Sauber-istul Kobayashi va incerca sa faca cursa fara sa schimbe pneurile. Ba s-a aratat si foarte dezamagit ca aceasta strategie nu i-a iesit… Ce daca regulamentul spune ca ambele tipuri de gume trebuiesc folosite in timpul cursei?

  20. catalin Says:

    Da, tot asteptam sa intervina ori Bonifaciu ori Beu sa spuna ca trebuie folosit cel putin un tur si setul „Option”. Dar na, am impresia ca nu e prea bine sa il contrazici pe Miki.
    O chestie pentru care inca nu mi-am descarcat frustrarea nicaieri, dar o fac aici.
    Inainte de cursa din Canada, TVR2 a gazduit un „Studio F1” pe tema „mondenitatea din F1”. Atat de PENIBILA a fost emisiunea. Au chemat o fatuca de la ceva Click sau Cancan sau alta Fitzuica buna de sters la fund sa vorbeasca despre tema asta. Pur si simplu mi s-a facut scarba de emisiunea asta, care oricum nu era niciodata prea grozava.
    Bine macar ca s-au prins ca nu le-a placut fanilor de Formula 1 maniera in care s-a abordat tema si a si spus-o Radu Grozea la inceputul emisiunii din duminica trecuta.
    Intr-adevar, Formula 1 are (si a avut dintotdeauna) o componenta mondena, de high-life. E normal, pilotii sunt niste oameni foarte vizibili, cu bani, vieti spectaculoase. Dar cand abordezi problema in stil Dâmboviţean si pui un articol despre Lewis Hamilton si prietena lui
    Nicole „Scheißinger” (asa pronunta Bonifaciu-Scheiße stiti probabil ce inseamna in limba germana, de fapt o cheama Scherzinger, si r-ul se pronunta) alaturi de Elodia, Dan Diaconescu, piticul porno si mai stiu eu ce gunoaie, nu prea merge.

    Tot legat de Studio Formula 1, editia din duminica trecuta. A spus unul dintre invitati un lucru foarte adevarat : cei care chiar sunt implicati in activitatea automobilistica din Romania, (ca parte activa) ca de exemplu Beu, nu prea au un cuvant de spus si toata treaba este politizata (nu neaparat in sensul de partid politic, dar in sensul ca discutiile sunt mai mult sau mai putin fara finalitate). Beu cred ca a rostit 4 fraze in timpul intregii emisiuni.
    Un plus la emisiune a fost insa montajul despre situatia automobilismului romanesc, care mi-a placut. Cu acele poze din arhiva si asa mai departe.
    Oricum, departe de ceea ce se vede la RTL de exemplu inaintea cursei. Ce analize, ce montaje. Dar poate nici nu e corecta comparatia, tinand cont de faptul ca televiziunile din tarile astea cu multi piloti aloca foarte multi bani pentru transmisie (au o gramada de oameni acolo, studio la fata locului etc).
    Dar poate daca ar fi acolo niste oameni mai pasionati de Formula 1, ar face o treaba mai buna.
    Beu, succes la Algarve!

  21. Liviu Says:

    Frumos spus Catalin 🙂 Bravo.

    Mihai, bafta la Algarve. Nu ne scrii un pic cum stau lucrurile pe acolo inainte cursa?

  22. Dan Herschbach Says:

    bafta multa in portugalia!

  23. dan T Says:

    Salut Catalin! Ca si Liviu sunt de acord cu ce ai scris! E penibil sa chemi o femeie care ar trebui sa stea la cratita sa isi dea cu parerea despre formula 1. Mai bine chemau 2, 3, fani adevarati si se purta o discutie serioasa despre motorsport si emisiunea ar fi avut succes.
    Mihai multa bafta la Algarve! Multa atentie, sa speram ca nu apar probleme tehnice si asteptam 2 podiumuri!

  24. Liviu Says:

    @ dan T
    Nu ca misiunea femeii in viata este sa stea la cratita 😉 insa probabil fatuca cu cancanele si Michi ar face un comentariu pe cinste la orice cursa de F1!!!
    Doamne fereste!

    –-

    In motorsport circula bani. Romanii, ca si in politica, se pricep sa ocupe o pozitie si sa nu se mai dea jos de acolo, indiferent de cat de incompetenti ar fi. Tocmai de aceea cei implicati la prima mana, precum Beu, sunt marginalizati. Chiar si Radu Grozea, la un moment dat, i-a retezat-o lui Mihai cum ca estea prea tanar si sa mai creasca inainte sa aiba o parere competenta.

    Si mai stiu ca, noua, romanilor, ne place sa ne dam cu parerea asupra a orice, insa cel putin in caul de fata, urmarim ca in prima linie sa se afle cei care fac cu adevarat treaba acolo, nu niste politruci cu aere.

  25. Matrixu Says:

    Ambele curse de la Algrave vor fi transmise de Eurosport
    Sambata la 15:00 pe Eurosport 1 cursa 1
    Duminica la 15:00 pe Eurosport 2 cursa 2
    Bafta Mihai. Mangaie un pic ambreiajul inainte sa te urci in masina. Poate e mai sensibil.

  26. Mihai Says:

    Inceput timid azi pentru Mihai in FP1 cu oaresce incidente pe la inceput. O reglare de set-up si sa speram ca lucrurile se vor indrepta.

  27. Richard Says:

    Ti-am vazut cursele Mihai si mi-a facut foarte mare placere sa te vad avansand, iar despre GP-ul Europei, nu am putu sa il urmaresc(ultima cursa pe care nu am pierdut-o este tot la Valencia in 2008, dar atunci aveam o scuza buna: eram la FIA GT si oricum Qalify-ul l-am vazut din motorhome-ul celor de la Kessel Racing(cred, nu mai stiu sigur), echipa care folosea Ferrari F430, erau italieni mare parte si au fost foarte fericiti cand a luat Massa pole-ul=)).Dar din cate vad de la comm-urile de mai sus se pare ca m-am scutit de o criza de nervi.Ce vreau sa zic este ca tu comentezi foarte ok, si e normal, esti pilot in F2, dar uneori cred ca ar trebui sa te mai contrazici si cu aia 2, pentru ca sunt penibili mai ales Miki si o sti. Si stiu ca suna ca si cum te-as intreba dc nu ai reusit atunci cand ‘X’ a incercat o depasire sa franezi mai tarziu, sau sa i livrezi un ‘dumy’ dupa aceea, tu sti cel mai bn dc ai facut ce ai facut pentru ca tu erai in masini si nu aveai decat cateva mlsc de gandit. Ce vreu sa zic este ca uneori ar trebui sa ai mai mult tupeu in transmisii, dar sa nu intelegi ca tu comentezi prost sau dai informatii eronate.SCZ ca e cam lung, dar trebuia sa spun asta.BAFTA IN CONTINUARE, oricum pe Algarve ai testat prima data o F2, deci ar trebui sa te ajute si asta.punct.

  28. Liviu Says:

    http://formula1grandprix.wordpress.com/2010/07/02/formula-2-portimao-antrenamente-libere-1/

  29. Ana Says:

    Multă baftă la Algarve, Beu!
    Să prinzi un week-end bun şi să reuşeşti un rezultat mare!

  30. Liviu Says:

    Calificari slabe pentru MM, pozitia a 15-a. Sunt curios ce va face in cursa 🙂

  31. ioana Says:

    deci s-a intamplat ceva:-?? …in antrenamente a mers prost… in calificari la fel…
    sa speram ca in cursa totul o sa merga bine si sa intre in top 10… o sa fie o cursa de urmarire pt Mihai… dar sa speram ca o sa fie bine
    bafta Beu!!!

  32. Anca Says:

    A mers prost…hmm, foarte releativ. In prima sesiune de antrenamente libere cred ca s-a intamplat ceva cu masina deoarece scria pe acolo pe site-ul oficial ca s-a rotit la un moment dat, fiind totusi singurul dintre piloti care a avut probleme, reusind sa redreseze situatia oarecum mai apoi. Asadar, daca nu a fost vorba de un acrosaj…poate ca este din nou, iarasi, inca odata…ceva cu masina.
    Apoi in sesiunea a doua a antrenamentelor, nu stiu…am vazut cum tot pierdea din viteza la un moment dat pe live timing si pe urma nu a mai reusit un timp care sa-l plaseze in primii zece.
    Si acum, la calificari, a plecat al doilea de la boxe…

    Daca startul va fi unul bun eu cred ca va reusi sa recupereze. Eu zic ca o sa fie bine! 🙂

  33. Liviu Says:

    Desi Anca era optimista 🙂 Mihai a avut parte de o cursa slaba. Ceva detalii pe http://formula1grandprix.wordpress.com/

  34. Liviu Says:

    Si oricat ar dispera unii, nu din cauza lui! Mihai, gandeste-te ca si Mansell a trecut prin asa ceva 🙂

  35. Anca Says:

    Eu raman optimista! Atat in cazul cursi de maine cat si in ceea ce priveste sponsorul lui Mihai.

    Am vazut intr-o poza ca un technical delegate al FIA era in boxa lui Mihai, chiar cu mainile pe masina lui…poate ca le-a atras si lor atentia faptul ca masina cu nr. 9 a avut cele mai multe probleme de ordin tehnic raportat la ceilalti piloti…nici nu stiu ce sa zic! dar s-a vazut clar ca parca nu putea tine pasul, parca ramanea in urma…si ii mai fugea si spatele….
    Poate ca nu inteleg eu nimica si apreciez incorect, dar totusi…Mihai este un pilot cu experienta, stie sa controleze masina aceea, stie ce are de facut…

    Cat despre KG Clean Energy, eu sper sa vad sagetica verde fluorescent pana la finalul campionatului, pe masina lui Mihai si pe casca lui…nu mai sunt multe etape si ar fi pacat…si in plus sageata simbolizeaza, printre altele, viteza. Mihai probabil ca tinteste sus, sageata trebuie sa ramana de partea lui! 😉

  36. Liviu Says:

    Ai dreptate Anca, s-a vazut ca totusi masina era de vina si nu pilotul. Cineva aflat acolo l-a intrebat cum a mers si i-a zis ca la inceput de cursa a avut un mic accident si i-a indoit colana de transmisie. Omul a controlat super masina in conditiile astea.

    Cum vorbeam si cu un prieten, Mihai e un pilot peste medie si asta se vede in cursele lui. Remarca numai de cate ori pe cursa derapeaza Kowalska sau chiar Snoeks (ai vazut ce a zburat azi de pe pista) iar Mihai, cu probleme la masina reuseste sa o tina. Si cum se descurca in mijlocul plutonului si in acelasi timp acea mica atingere de impulsivitate care il face sa se repeada la victimele lui 😀 Mihai, cu un buget care sa ii asigure linistea si cu sedinte de antrenamente l-ar lua lejer pe Palmer.

    Alexandru Cocu comenta azi pe Eurosport ca in antrenamente libere a mai avut probleme cu presiunea in pneuri.

    Important este ca si el e optimist pentru maine 🙂

  37. Ana Says:

    Locul 10 în a doua sesiune de calificări, o premisă bună pentru a pleca acasă cu ceva puncte.
    Din păcate, ieri am văzut doar finalul cursei, însă am citit că sunt probleme cu sponsorul (încă 😦 ), sper să se rezolve pentru că deja m-am obişnuit ca la două sau trei săptămâni să urmăresc competiţia de Formula 2 şi au fost căteva curse care mi s-au părut chiar mai fascinante decât cele de F1 (Monza, Zolder 🙂 ). Probabil că nu aş mai urmări cu acelaşi interes şi cu aceeaşi plăcere dacă nu ar mai fi un sportiv român în competiţie.
    În rest, baftă şi concentrare maximă!

  38. Liviu Says:

    În calificările de dimineață , Mihai a testat limitele mașinii, urcând și coborând între pozițiile 5 și 10. Cu aproape 3 minute înainte de încheierea sesiunii, pilotul romând s-a retras la boxe, mulțumindu-se cu a 10-a poziție, loc care a devenit al 9-lea în momentul în care Eng și-a ispășit o pedeapsă primită ieri: penalizare cu 10 poziții pe grilă pentru că l-a atacat pe Stoneman pe pistă. Austriacul a căzut astfel de pe 2 pe 12. Ca și în cursa de ieri, Jolyon Palmer pleacă din pole, al 5-lea pole al britanicului. Mihai s-a încadrat la 0,831 de timpul liderului, timpii săi pe sectoare fiind competitivi.

  39. catalin Says:

    Multumim Liviu pentru noutati!
    Speram ca Mihai sa „marcheze” cateva puncte in cursa a doua.

  40. Liviu Says:

    A marcat! Pozitia a 5-a! http://formula1grandprix.wordpress.com/2010/07/04/formula-2-portimao-cursa-2/
    10pct.

  41. dan T Says:

    Bravo Mihai! Locul 5 e ok. Eu cred ca se putea mai bine poate chiar un podium dar ai vrut sa fii sigur de rezultat pentru a multumi sponsorul. S-a vazut multa precautie poate putin prea multa. Trebuie neaparat ajutor financiar si din partea statului roman pentru ca dupa parerea mea stresul acesta de a face rost de buget pentru ca e un stres are influenta si in stilul de pilotaj. Sunt sigur ca daca Mihai ar avea bugetul asigurat pentru tot sezonul ar fi cu totul altfel si s-ar exprima mult mai bine pe pista.
    La razboi Mihai!

  42. catalin Says:

    Bravo Mihai!Ma bucur ca ai intrat bine in puncte. Prima cursa a fost dezamagitoare.
    Nu cred ca statul roman e dispus deocamdata sa finanteze motorsportul.
    300.000 de euro pe sezon e o suma foarte mare. Cu banii astia se intretine tot lotul de canotaj pentru un an (:) probabil, zic si eu asa).
    Am vazut ca pilotul bulgar e sustinut de stat, interesant.
    Dar nu inteleg cum de nu vine sprijin de la ceva companie romaneasca puternica gen Petrom.
    Cred ca daca Beu ar marca in acest sezon macar un podium, ar putea deja altfel sa mearga in cautare de sponsori. Deocamdata trebuie sa se descurce cu ce are si o face foarte bine.

  43. silviu Says:

    Felicitari, Mihai!

  44. Liviu Says:

    cum ar zice Realitatea: BREAKING NEWS!!!

    http://formula1grandprix.wordpress.com/2010/07/04/mihai-marinescu-pe-pozi%c8%9bia-a-4-a/

  45. Ana Says:

    Bravo, locul 4!!!
    Ştiu că nu e bine să te bucuri de necazurile altora, dar de data aceasta facem o excepţie 🙂 .
    Cateva pucte în plus pentru Beu pot fi foarte utile, atat pentru moralul acestuia cat si pentru pretentiile sponsorului :).

  46. Mihai Says:

    Totusi, sper ca Mihai sa ne dea ceva detalii in ceea ce s-a schimbat intre cursa 1 si 2. In prima cursa parea ca abia tine masina pe pista, l-au depasit si rusul si poloneza (stiu, Mihai e un domn:Ladies first!). In a doua cursa a putut tine un ritm mult mai bun.

  47. Liviu Says:

    Cum am mai explicat mai devreme, la start, Kowalska si Mihai au facut contact, masina lui fiind avariata. Dar ajunge Mihai acasa si sunt sigur ca ne va explica pe larg.

  48. Richard Says:

    Bravo Mihai!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: