Marrakech, pana acum

Servus!

In acesta seara am un pic de timp la dispozitie si as vrea sa va povestesc in doua cuvinde cum s-a derulat weekendul pana in acest moment.

Free practice unu nu poate fi luat ca o referinta, cum am zis si inainte de weekend, nu timpul m-a interesat ci trasele; am venit pe pozitia 14.

In FP2 am atacat, ce-i dept am folosit si un set ceva mai bun de gume care mi-a ramas din weekendul de la Silverstone, si am venit pe 3, fiind competitiv pe durata intregii sesiuni. Am facut si mici adjustari la set-up, comparativ cu FP1.

Calificarile unu au fost un mare soc! Am fost pe pozitia a 4-5 pana in ultimul tur, cand toti au taiat a treia sicana si am sarit pana pe 12. Nici o actiune nu a fost luata.

Prima cursa a avut un singur scop, sa aduc masina acasa intreaga, deoarece in aceasta dupamasa urmau sa fie calificarile 2. Am plecat bine, am castigat 2 pozitii la start, si inca partu pozitii in primul tur. Pana aici bine. Safety-Car-ul a intrat in pista si am mers dupa acesta 3 ture. La restart am mai castigat o pozitie, ajungand pana pe 5. Dupa 3 ture de  mers in ritm cu cei din fata, un senzor de la cutia de viteze, cel care comanda selectarea vitezelor s-a defectat, facand imposibila selectarea oricarei viteze, ba chiar din acesta cauza senzorul dadea aleator comanda sa schimbe vitezele in jos. A trebuit sa ma opresc si mecanicii nu au putut schimba senzorul in timpul cursei.

Daca imi pastram pozitia pana la final puteam tremina pe podium aceasta cursa As vi vrut sa va arat toate aceste imagini din cursa, dar din cauza canexiunii nu prea bune la internet, nu pot uploda filmul. Promit, cand ajung acasa, voi uploada! 🙂

Ah! In acele 3 ture am stabilit al cincilea cel mai rapid timp, care a ramas pana la sfarsitul crsei…

Calificarile 2 au decurs bine, si am terminat pe 6. De data asta nimeni nu a mai avut curajul sa taie sicanele, deoarece cei care au „comis-o” in Q1 au fost mustrati inainte de calificari pentru comportamentul inadecvat si amenintati cu penalizari.

Mine este cursa 2! Cu calm si se va termina foarte bine! 🙂

Beu

p.s. marti voi uploada si turul din Q2

7 răspunsuri to “Marrakech, pana acum”

  1. f1jocker12 Says:

    calm mihai… look forward… nu te precipita shi se poate bine…
    cit despre filme… am avut noi rabdare ani de zile sa avem un roman in F2… e ok!

    bafta in cursa a doua!

  2. Gabriel Says:

    Go Beu, go!

  3. Ana Says:

    Mult succes!

  4. alex Says:

    Imi pare f rau ptr ce-ai patit :(. Fii tare treci si peste asta

    Ce s-a intamplat la startul cursei 2? tot problema cu senzorul?

    In fine… 😦

    Mult succes la Monza, Mihai !!!

    SUNTEM MANDRII DE TINE

  5. NIckRo Says:

    Marrakech ,

    Salut Beu ,cu noul comment al meu pe acest blog tin sa spun cu placere ca iti doresc sa iti indeplinesti scopu in Formula 2 , si in orice privinta sa mergi mereu inainte.Succes si fii tare 😉

  6. backmarker Says:

    pfff.Iara?ai facut o supercursa la Zolder sambata,dar iar probleme la start?Ar trebui sa ai o discutie serioasa cu mecanicii tai.Nu stiu cine i-a pus acolo
    dar parca te saboteaza cursa de cursa.
    Oricum dupa ultimul loc tot ai facut vreo 5-6 depasiri,iar faza cu Bratt din ultimul tur le-a stat in gat comentatorilor englezi 🙂
    Mie tot imi vine greu sa cred ca sunt conditii egale pt. toti pilotii in campionatul asta.Portman si Stoneman mi se par ca au un suport mult mai mare decat altii.

  7. radu Says:

    bafta! felicitari pt locul 6 la zolder!

Lasă un răspuns

