Test Snetterton cu Formula 2

Servus!

Iata ca iepurasul mi-a adus un cadou destul de mare si am reusit sa merg la primul test official din acest an al Campionatului Formula 2!!!

Mi-am dorit foarte mult acest lucru si iata ca nu am dezamagit dupa o pauza asa de lunga. Iata si un tur pe circuitul de la Snetterton 🙂

Sper ca va placut!!!

Urmeaza luni o zi de teste la Silverstone.

Beu

Anunțuri

20 răspunsuri to “Test Snetterton cu Formula 2”

  1. Lucian Says:

    Felicitari pentru prezenta si pentru timpii scosi. Suntem alaturi de tine …cel putin moral.

  2. fakeru Says:

    Felicitari! Ma bucur!
    Locul 7, da?
    Bravo!

  3. cobra Says:

    Bravo Beule ! sper ca o sa faci sezon complet in f2.

    Iti sugerez sa iti faci si tu un cont de twitter ca e la moda acum, poti comunica mult mai usor orice.

  4. jocker12 Says:

    pe ce mashina ai testat?
    in cadru se poate vedea shi spatele mashinii (in dreapta jos) …

    virajul dreapata de la secunda 27 super larg, ai scos mashina dincolo de linia alba de delimitare… nu im dau seama ce linia a ales mashina din fazta shi cum a ieshit din virajul ala….
    e greu mah… cine ishi imagineaza ca un tur de circuit e floare la ureche se insheala amarnic…
    ar fi bine sa explici cit de frecvent schimbi vitezele shi cum lucrezi cu pedalele, amanunte greu de sesizat shi intzeles cu ochiul liber….

    bafta la silverstone…. probabil ca vetzi pilota pe unul dintre circuitele scurte….

    pe vremuri, prin ’83, senna testa acolo pentru McLaren…. Ron Dennis era superincintat….

  5. Beu Says:

    in coltul de jos se vede spatele masinii

    e mai simplificat acuma cu pedalele si cu schimbatul vitezelor. cu picioarele actionez numai acceleratia si frana, iar in spatele volanului se afla schibatoarele de viteze (stanga schimba in jos, dreapta in sus) si ambreajul (pe care-l actionam numai cand plecam de pe loc).

    la Silverstone vom concura pe circuitul mare, de Grand Prix!!! :)) (nu pe cele mici…)

  6. Mihai Says:

    Mihai, cum sunt masinile de F2 in comparatie cu cele din WSR 3.5? Ca putere a motorului par a fi cam la fel.

  7. f1jocker12 Says:

    La Silverstone circuitul mare e super…. Pentru F1 au schimbat configuratzia in 2010, dar oricum nu cred ca exista alt roman care sa fi condus acolo, indiferent sub ce forma shi la ce nivel…. Daca vreo televiziune romaneasca ar merge cu tine sa filmeze, sa faca o poveste din cariera ta, shi banii ar veni mult mai ushor….

    Ar fi bine sa gaseshti shi un manager, ca sint citziva care se invirt prin lumea automobilismului… intzeleg ca ai trecut pe la echipa lui Fisichella… in general e bine daca ajungi sa ai vreun dialog cu figuri importante, sa ii intrebi amanunte de culise, cine te poate ajuta, cu cine trebuie sa vorbeshti… ca norocul se face mihai, nu te roaga nimeni sa te ajute.

    Romania este o tzara moarta…. lumea nu intzelege competitzia, mai ales atunci cind este vorba de un sport tehnic… la ei conteaza cine e cel mai bun pilot, cind de fapt, cea mai rapida mashina va pune pilotul in valoare… shi cei mai multzi bani….

    bafta la Silverstone… daca faci rost de video posteaza-l…. daca mai comentezi la televiziune, vorbeshte despre tine…. pe unde mergi, pe cine intilneshti, cu cine vorbeshti…. sa vezi cum vor casca gura comentatorii…

    sper sa gaseshti banii pentru anul asta… e mult pina ajungi acolo… te vede lumea importanta shi cind eshti bun incep sa se deschida ushile….

  8. f1jocker12 Says:

    mashinile sint cam la fel…. vezi ultimul alineat….

    The car will have over 2,000 pounds (907 kg) of downforce at 150 miles per hour (241 km/h) – compared with, for example, an F3 car which would generate 1,750 pounds (794 kg).

    The internal combustion engine is a new turbocharged petrol engine based on the Audi 1.8-litre 20 valve block and head, as used in Formula Palmer Audi. Whereas the engine in the FPA car primarily uses standard road car components, the Audi F2 engine has been developed as a pure race engine. Prepared and built by Mountune Racing, the crankshaft, connecting rods, pistons, valves and camshafts are all-new components designed for high strength and light weight. The dry sump system has been re-designed so the engine sits 35 millimetres (1.4 in) lower than in the FPA car.
    The turbocharger is an all new Garrett GT35 unit featuring roller bearings for improved response, with an external wastegate with high speed closed loop pneumatic valve boost control for absolutely precise automatic boost control. The engine management system is a Pi Research Pectel electronic engine control unit (ECU), the MQ12, which has more capability than the unit in FPA.

    From 2010, continuous base power has been increased to 425 brake horsepower (317 kW; 431 PS), with an even higher gain from overboost to 480 brake horsepower (358 kW; 487 PS).
    The transmission is a new unit designed by Hewland specifically for Formula Two, the TMT. It has six forward speeds, and is operated by steering wheel mounted paddle shifters.

    The performance of the F2 car is between a F1 car and a F3. Its closest rival in terms of lap time will be a Formula Renault 3.5.

  9. Matrixu Says:

    Superb. Mie mi se pare masina net superioara celei din Renault 3.5.
    Cum stam pentru un loc in F2?

  10. Matrixu Says:

    Din ce vad pe siteul formula2.com..toate locurile s-au ocupat si Beu nu esti printre ei 😦 . Mare mare pacat.

    • Anca Says:

      „Romanian Mihai Marinescu and Briton Tom Gladdis again join the test, as both drivers finalise arrangements to be on the grid for the 2010 season.” uite ce scrie aici, in stirile de astazi de pe siteul oficial F2. Ultima oara cand m-am uitat eu mai erau 2 locuri si 2 to be announced… Acuma am vazut si eu ca nu mai ziceau nimic de genul la categoria piloti, dar totusi, ce am citat mai sus este o stire de azi dimineata. Poate, poate! 🙂

      • Matrixu Says:

        Asta am citit si eu dimineata dar m-am uitat la piloti confirmati si aratau locurile alea ocupate. Iti dai seama ca imi doresc din toata inima sa zic prostii aici si Mihai sa ma troneasca cu o fericire si sa intre in F2

  11. Liviu Says:

    http://formula1grandprix.wordpress.com/2010/04/12/mihai-marinescu-testeaza-in-formula-2/

    Si siteul GPUpdate.net il are trecut la piloti de teste.

    Anca, multumesc pentru pontul de saptamana trecuta, am intarziat un pic 🙂

    • Anca Says:

      Liviu, intarziat, intarziat, dar postul de pe fromula1grandprix.wordpress.com e foooarte tare 😀

      In alta ordine de idei, acuma ce m-am uitat pe gpupdate si scrie la Mihai de-a dreptu driver, nu test driver….oricum, avand in vedere ca prima cursa de F2 se apropie, probabil ca zilele astea vom afla exact ce va face Mihai.

  12. Matrixu Says:

    VICTORIEEEE…Pe siteul Formula2.com Beu este trecut la piloti ce vor concura. Bravo bravo bravo. Avem cursa in weekend 😀

  13. f1jocker12 Says:

    bravo mihai… bafta la prima etapa…

  14. emi Says:

    felicitari Mihai..succes mult in competitie..avem asteptari mari de la tine…sper ca incurajarile oamenilor sa te ambitioneze si sa ai performante cat mai bune….si la tvr cand mai vei comenta inchide-le gura acelor 2 papagali..cel putin miky e paralel…

  15. Radcargt Says:

    Ne bucuram pt tine si speram sa ,,colorezi ” masina in culorile unui sponsor cat de curand,bafta si speram sa faci o prestantza buna,ca brasovean ma bucur si mai mult pt tine:)

  16. Beu Says:

    Ieri am primit vestea cea buna, VOI CONCURAIN ACEST WEEKEND LA SILVERSTONE!!!

    Ba bucur ca sunteti alaturi de mine!

    p.s. revin la un coment mai vechi, cele 2 masini, F2 si F renault 3.5 nu se pot compara. dei sunt masini de aceeasi putere, sunt total diferite la capitolul condus, handling, tot!

  17. Snake_ Says:

    Bv beu pt cursa de la Silverstone

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: