Am nevoie de ajutor!

Chiar am nevoie de ajutor. Nu reusesc nicicum sa-mi strang bugetul pentru a ma inscrie in Formula 2 anul asta. Suma nu e mare pentru motorsport, discutam de 300.000 de euro, dar e imensa pentru Romania.

Oricine insa doreste, fara sa cheltuieasca nici un leu in plus, poate sa directioneze catre bugetul meu 2% din impozitele datorate statului, conform art. 84  alin (2), (3) din Legea nr. 571/2003.

Tot ce trebuie facut este sa completati un formular, Formularul 230 (click aici), care se depune la finante sau se trimite prin posta pana in 15 Mai Formular 230 Instructiuni (click aici).

Orice persoana fizica care realizeaza venituri poate astfel sa ajute, fara costuri suplimentare.

Mai mult, Societatile Comerciale au la indemana un instrument si mai puternic: conform art. 21 din Codul Fiscal „contribuabilii care efectueaza sponsorizari si/sau acte de mecenat pot deduce sumele aferente din impozitul pe profit daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: se incadreaza in limita de 3‰ din cifra de afaceri si nu depasesc 20% din impozitul pe profit datorat. (Capitolul III, Art 21, paragraf (4) punct p))”.

Singura conditie care trebuie indeplinita pentru a efectua aceste sponsorizari este ca Sponsorizarea sa fie inregistrata in contabilitate in anul pentru care se face plata impozitului (anul anterior momentului platii efective).

Adica in loc sa platesca 100% impozit pe profit, se plateste 80%, iar 20% se vireaza catre Asociatia Sportiva Club Sportiv District Racing Team, cu sediul in Brasov, Calea Bucuresti 28, Bl.S4, sc. B+C, Cod de identificare fiscală 17011730, cont nr. RO78BRDE080SV19030740800 deschis la BRD Brasov. Costul efectiv pentru respectiva Societate Comerciala este 0. Detalii aici: extras codul fiscal (click aici)

Va rog sa-mi acordati ajutorul vostru, va rog sa promovati nevoia mea de ajutor si solutia simpla pe care o propun.

Va multumesc tuturor pentru sprijin, promit sa va rasplatesc cu rezultate sportive si sa dea Domnul sa pot odata si cu mai mult.

Sigur insa o sa pot sa va fac mandri ca sunteti Romani.

Beu

Etichete:

15 răspunsuri to “Am nevoie de ajutor!”

  1. Liviu Says:

    Mihai, care este termenul limita? Cand trebuie depusi banii astia?

  2. Liviu Says:

    Si inca o intrebare: un eventual sponsor ar avea marca vizibila pe monoposrul tau, nu?

  3. Beu Says:

    Tremenul limita este 15 mai a.c. pentru depuneri.

    da, evident, sponorul va avea sigla sa vizibil pusa pe masina, si se va vedea live pe Eurosport!!!

  4. F1 Romania Racing Says:

    Mihai sa stii ca comunitatea F1 Romania Racing te sustine. In curand voi posta un articol la vedere pe site la noi. Noi avem contul tot la BRD si as vrea sa stiu numele titularului de cont pentru eventualele alimentari.

  5. dan Says:

    Salut! Efectiv nu imi vine sa cred ce tara de rahat avem. Nu cred ca este o metoda mai buna de a ne promova la nivel mondial decat prin mihai sau alti piloti tineri din Romania care sunt sigur ca sunt talentati si competitivi pe pista dar nu au sustinere financiara cum este si cazul lui mihai. S-au dat milioane de euro din banii publici pentru niste amarate de spoturi penibile care sa promoveze Romania si care nu au avut nici un efect. Cred ca daca jumatate din acei bani care pana la urma sunt bani publici, banii contribuabililor romani erau investiti in tinere talente care sa ne promoveze la nivel mondial prin sport in general si aici sunt subiectiv pentru ca motorsportul si in general competitiile de monoposturi sunt o obsesie pt mine, cred ca aceasta tara ar fi fost mult mai castigata. Stau si ma gandesc ca poate in 10 – 15 ani baiatul meu o sa se afle in aceasta situatie si sigur se va afla si e trist. Mihai sper din inima sa reusesti sa strangi bugetul necesar pentru formula 2 si sa ne faci mandrii ca suntem Romani. Mai sunt totusi 3 luni pana la depunere si sper ca oamenii de afaceri care au viteza si pasiunea pentru acest sport in sange sa se faca vazuti si sa inteleaga ca in primul rand ei au de castigat. Dupa parerea mea cred ca guvernul ar trebui sa se autosesize la astfel de situatii si sa asigure dintr-un foc banii necesari pentru mihai. Multa bafta Mihai! Sper din suflet sa se rezolve problema! Cand ai urmatoarele teste?

  6. Lucian Says:

    La multi ani Mihai! 🙂

  7. alin Says:

    intreb si eu ca nu stiu si nu vreau sa fac vreo prostie; am strans mai multe formulare completate pentru tine, de la colegii de serviciu, si as vrea sa stiu ce trebuie sa fac mai departe; pot sa ma duc eu cu toate la administratia financiara?! sau ma iau aia la bataie? chiar ma intereseaza un raspuns din partea cuiva care stie cum se procedeaza 😉

    • Beu Says:

      Iti Multumesc foarte mult pentru ajutorul acordat!!!

      Da, din cate stiu eu, poti sa te duci tu cu tote formularele la administratia financiara.

      Beu

  8. Sa ajutam un campion! | Implică-te! Says:

    […] ca este vorba de un sport care costa foarte mult. Mi-a placut modul in care cere ajutorul nostru. Articolul in cauza il gasiti pe blogul […]

  9. roscadaniel Says:

    Salut, Beu!
    Iti urez multa bafta si sper ca pe viitor sa te vedem la TV in Marele Circ alaturi de numele grele din F1!

  10. Ramona Says:

    Buna Beu!
    Multa bafta in noul sezon. I-am pus si eu pe parintii mei sa puna cei 2% pentru tine pentru ca meriti si statul roman nu stie sa ajute pe cei care au potential.
    Urmaresc dormula 1 de mica si as vrea ca tvr-ul sa introduca si formulele mici in care sunteti prezenti si voi.

  11. Ana Says:

    Bună Beu!
    Am mai informat şi eu câteva persoane în legătură cu cele 2 procente ce pot fi redirecţionate pentru că în opinia mea acolo unde există talent şi voinţă trebuie să existe şi sprijin din partea celor competenţi în acest sens.
    Mult succes în noul sezon!
    Îţi urez să ajungi acolo unde îţi doreşti!

  12. Matrixu Says:

    Salut Mihai.
    Problema e ca la mine la servici de abia saptamana asta se dau fisele fiscale. De obicei donam catre alta organizatie (sofer fiind intotdeauna am dat la SMURD).
    Simt problema ta si sincer imi pare rau ca nu as dispune de toti banii sa ii donez pentru ca tu sa poti concura.
    M-am uitat pe site la F2 si vad ca prima cursa e peste 2 saptamani. Ai sanse sa ajungi?

  13. Monica Says:

    Buna,

    Sunt fan Formula 1 si chiar cand te auzeam comentand la televizor cursele ma gandeam daca as putea sa-ti directionez cei 2%. Nu e o suma prea mare dar macar stiu ca pot pune un pic umarul la realizarea viselor tale si poate intr-o zi sa te vad si in Formula 1.
    In afarsit am reusit sa caut pe net si am gasit datele pe care le cautam.
    Bafta!

Lasă un răspuns

