Servus!

A trecut ceva timp da cand nu am mai scris, dar nici nu s-au intamplat lucruri pe plan sportiv…

De can m-am intors din Spania am cautat, si ne-am sfatuit ce Campionat putem aborda anul viitor. Ideal, si ca sa nu irosim banii dati pe sezonul acesta, ar fi sa continuam in Formula Reanult 3.5. Acuma am invatat masina, trebuie doar sa gasim bugetul necesar pentru sezonul 2010 pentru a concura cu o echipa de top. Daca nu, ar mai fi ca solutie un sezon in Formula 2; dar din nou o masina noua. nu ar fi nici o problema acomodarea daca ne vom apuca din timp de antrenamenta.

Sper ca cineva sa vrea sa fie sau este interesat sa fie reprezentat si sa aiba si el de castigat de pe urma prezentei mele la competitiile de nivel mondial. Ambele Campionate sund difuzate pe Eurosport, Live!!! Sper sa gasim pe cineva care sa ni se alature constructiei (un pilot roman in Formula Unu), altefel toata munca din ultimii zece ani se va duce pe apa sambatei…

Intre timp m-am ocupat de scoala si suntem (echipa BlueStreamLine si cu mine), apoape (80%) gata cu proiectul nostru, care consta in a crea si contrui un monopost cu care speram sa concuram si anul viitor la competitia Formula Student, o competitie dedicata engieneering-ului pentru studentii din intreaga lume. Anul acesta am participat la etapa de la Siverstone unde am terminat pe pozitia 72 din 150 de Universitati prezente, iar pentru sezonul viitor ne propunem sa intram in top 30.

Beu

Un răspuns to “”

  1. Liviu Says:

    Buna treaba. Oriunde ai fi, ai parte de sustinerea noastra, morala cel putin 🙂
    Si abia astept sa vad emisiunea!

Lasă un răspuns

