Onbord video Alcaniz

M-am intors acasa din Spania de la cursa si de la testele care au urmat acesteia.

In timpul sesiunii de miercuri am avut montata o camera pe masina. Iata noul circuit din Spania pe care l-am inaugurat in weekend! 🙂

p.s. La sectiunea pagini gasiti si poze din weekend.

6 răspunsuri to “Onbord video Alcaniz”

  1. Liviu Says:

    Super Mihai! multumesc.

  2. Matrixu Says:

    Foarte tare video-ul.
    O parere mai amanuntita referitoare la monopostul de la Draco?
    Ma uit pe timpii de la teste si cu Interwetten cel mai bun timp a fost 1.44.525 iar cu Draco 1.44.336 (unde ai fost pe locul doi la ture facute – 70). Crezi ca daca ai fi avut doua zile cu Draco ai fi facut un timp mai bun?
    In cea mai buna sesiune a ta cu Interwetten cel mai bun timp a fost de 1.43.230 (Vergne). In sesiunea in care ai mers pentru Draco cel mai bun timp a fost 1.43.426 (Salaquarda). Facand niste scaderi rezulta ca pe monopostul Draco ai castigat 0.1s fata de cel mai bun timp.

    • Beu Says:

      Sunt diferente foarte mari intre masini, in special franele. cand am schimbat masinile m-am concentrat doar pe franari, deoarece masina draco franeaza cu 30-40% mai bine decat cea interwetten, nu m-am concentrat asupra timpului pe tur.
      vom vedea ce va urma…

      • Matrixu Says:

        Chiar asa mare diferenta de franare? Nu se folosesc aceleasi frane de toata lumea? Pai cu o asa mare diferena de franare timpii pot fi mult mai buni. Clar.

  3. Cris Says:

    Te am urmarit in Alcaniz, la un moment dat erai undeva prin primii 10 ( confuzie intre tine si numarul 16 :D), dar nu am inteles exact ce s a intamplat de ai ramas in urma..Oricum felicitari si suntem fericiti k te avem. In aprilie mai participi la Alcaniz? Salutari din Zaragoza si bafta in continuare.

    • Beu Says:

      Nu a fost nici o confuzie cu numarul 16, amandoi eram in primii 10 😀 Voi incerca sa fiu prezent la cura si in aprilie, vreau ca anuk viitor sa am o prezenta totala in campionat.
      Ma bucur ca am sustinatori si asa departe de casa! Sper sa ne vedem in aprilie!

Lasă un răspuns

