Buna dimineata!

Am fost invitat sa comentez maine dimineata cursa de F1 de la Suzuka impreuna cu d-ul Victor Bonifaciu la TVR1.

Nu uitati, cursa incepe la ora 8:00!

Beu

3 răspunsuri to “”

  1. Alexandra Says:

    Asta inseamna ca va trebui sa te trezesti foarte devreme. 🙂 Sper ca o sa reusesc si eu sa ma scol la timp ca sa-ti ascult comentariile.

  2. liviuaileni Says:

    Pe faza 🙂 am renuntat iar la BBC ca sa te aud pe tine 😀

  3. Matrixu Says:

    Te-am ascultat si am realizat ca pana si Bonifaciu se comporta mai normal atunci cand nu este prezent „primul comentator”. Mi-a placut comentariul. Keep it going!

Lasă un răspuns

