Antrenament cu kartul

Nu stiu cum sa ma pregatesc mai bine pentru cursa de la Nurburgring de la sfarsitul lunii, asa ca am decis sa imi refac kartul cu care am castigat in 2004 curse din Campionatul Sud-Est European, precum si alte etape din diferitele campionate in care participam, si sa ma antrenez pe pista de la Targu Secuiesc.

Nu e la fel ca si cand as conduce o masina de Formula Renault 3.5, dar a fost totusi un antrenament bun, avand in vedere ca nu am mai condus o masina de curse de mai bine de o luna si jumatate. Timpii pe tur m-au surprins cat de buni erau, avand in vedere ca nu m-am mai urcat intr-un kart de 5 ani. Se pare ca unele lucruri nu se uita niciodata!!! 😀

M-am distrat si mi-am adus aminte de toate nazbatiile facute impreuna cu ceilalti in weekendurile de concurs… Astept cu nerabdare cursa de la Nurburgring!!!

Beu

10 răspunsuri to “Antrenament cu kartul”

  1. liviuaileni Says:

    super 🙂 chiar regret ca nu mai am ceva timp sa dau o fuga pana acolo sa te vad alegand pe kart 🙂

  2. Alexandra Says:

    Mă bucur pentru tine că ai retrăit asemenea clipe! Şi eu, de multă vreme, îmi doresc să conduc în mare viteză kartul pe o pistă adevărată. Ştii cumva dacă au acces, pe pista de la Târgu Secuiesc, şi amatorii?

    • Beu Says:

      Nu cred ca au acces si amatorii, pt ca la Targu Secuiesc nu au karturi de agrement. dar cred ca cel mai bine e sa incerci pista din Bucuresti, cea de pe ocolitoarea orasului. E la fel de buna ca cea de la Targu! 🙂

  3. Anca Says:

    Mihai, uneori este bine sa ne intoarcem de unde am plecat pentru a vedea cat de departe am ajuns cu adevarat 🙂

  4. Daniel Popescu » Blog Archive » Mihai Marinescu are blog Says:

    […] spor la scris si mult succes in cursa de la Nurburgring! Etichete: […]

  5. Matrixu Says:

    Salut. Am aflat acum despre blogul tau si te felicit pentru ce ai realizat pana acum. Bafta la Nurburgring si astept sa iesi cat mai sus.

  6. che Says:

    ave Mihai, vecinii de cartier te saluta! bafta multa pe pistele lumii. si la blogarit.

  7. liviuaileni Says:

    etapa de la Nurburgring e saptamana viitoare (19-20 sept)! Spor la antrenamente Mihai.

  8. Corina Says:

    Buna.Ma bucur ca ai gasit o modalitate de a te antrena pentru cursa de la Nurburgring.iti doresc mult succes acolo si am incredere in tine ca vei face o cursa foarte buna!

  9. liviuaileni Says:

    Mihai, din nou in boxa de comentarii la TVR. Super treaba!
    Nu te lasa doborat de Alexandrescu, pana si pe Bonifaciu il contrazice.. trebuie el sa fie contra mereu.

Lasă un răspuns

