Servus!

Vacanta asta e mult prea lunga pentru mine!!!

Pana la urmatoarea cursa (care speram sa fie Nurburgring, pe 20 septembrie) mai este o luna intreaga, iar de la cursa de la Le Mans a trecut deja o luna. E prea mult pentru mine!

Ma antrenez fizic si ma pregatesc pentru Nurburgring, dar… nu e suficient. Sunt si dezavantajat ca nu am participat la testele oficiale, nu am concurat la toate cursele anul asta si acum mai am si „vacanta” asta prelungita. Voi fi complet scos din mana in Germania.

De aceea am decis ca ma voi intoarce de unde am plecat, adica pe pista de karting de la Targu Secuiesc si ma voi antrena cu kartul. Desi nu se compara cu Formula Renault 3.5 (si aici ma refer la stilul de condus si la comportamentul kartului) este un antrenament foarte bun. Am fost deja luni si am facut cateva tururi, dupa care m-am simtit alt om, si mi-am adus aminte de toate monentele din copilarie petrecute pe pistele de karting din Romania.

Beu

6 răspunsuri to “”

  1. Anca Says:

    Noi, ca si tine, asteptam cu nerabdare sa te revedem evoluand si speram ca sa ai posibilitatea de a participa la cursa din Germania! Iti tinem noi pumnii ca sa nu iti iesi din mana! 😉 Mult succes!

  2. fanalodog Says:

    … Nu ne-ai zis ca esti iar la tvr 😛 ;). Succes:)

  3. liviuaileni Says:

    Salutare Mihai! Mi-a părut aşa rău să te pierd la TVR. Nu am avut cum să urmăresc cursa şi am vazut doar startul, când nu le-ai mai explicat colegilor de comentariu cum e circuitul ca să nu piardă ei startul din nou 🙂

  4. Alexandra Says:

    Buna! Eu ma numesc Alexandra, am 18 ani si jumatate si sunt din Bucuresti. Ma bucur, Mihai, ca mai vii din cand in cand pe la TVR sa comentezi cursele. Intotdeauna este o placere sa te ascult. Ar trebuie sa te angajeze permanent acolo. 😛 Explici totul foarte frumos si pe intelesul tuturor. Intotdeauna tu esti cel care intelege cel mai bine dialogurile dintre echipa si pilot. Iar in legatura cu propriile-ti curse, stai linistit ca o sa fie bine. Acum ai inca o persoana care sa te sustina. 🙂 Iti urez multa bafta in continuare!

Lasă un răspuns

