Transmisiile curselor de la Le Mans

Cursele vor fi transmise pe EUROSPORT 2, live, sambata de la 14.50 si duminica de la ora 13.50, ora Romaniei.

Beu

12 răspunsuri to “Transmisiile curselor de la Le Mans”

  1. Lucian Says:

    Mihai, ce s-a intamplat? am inteles ca ai avut accident azi… sper ca nu foarte grav.

    • Anca Says:

      Eu sper ca nu a fost nimic grav. Conform siteului http://www.renault-sport.com la sesiunea a doua, Mihai s-a clasat pe locul 11!
      Intr-adevar scrie acolo ca, prima sesiune a fost oprita de mai multe ori, iar una dintre cauze a fost fapul ca „Marinescu crashed out”, dar el s-a clasat totusi si aici, pe locul 22.
      Ma gandesc ca obtinand locul 11 in cea de-a doua runda…nu a patit nimica in prima!

      Tinem pumnii ca maine la calificari si in prima cursa sa n-ai probleme! Asteptam vesti!

      • Lucian Says:

        Am citit pe un site italian si nu stiam in care sesiune a fost accidentul, ca nu ma descurc prea bine cu italiana.

        Oricum, locul 11 e promitator. Iti dorim puncte weekendul asta, Mihai 😉

  2. liviuaileni Says:

    Mihai Marinescu a plecat de pe pozitia 24 si a terminat pe pozitia a 16-a. Se pare ca a avut ceva probleme la masina. Coechipierul sau de la Interwetten, Adrian Zaugg nu a terminat cursa.

    Imi puteti explica ce e cu calificarile, grupele A si B si grila inversata? Nu am inteles ce rol au astea in determinarea plecarii de pe o anumita pozitie.

    • Anca Says:

      Intr-adevar a plecat de pe pozitia 24 iar la finalul turului de incalzire a chemat echipa acuzand niste probleme (nu stiu nici eu mai multe) apoi din cate am prin eu, a revenit clasandu-se pe 20, a cazut pe 21, a urcat apoi pe 18 si terminand in final prima cursa pe 16! Felicitari!

      Sper sa nu vorbesc prostii dar, din cate stiu eu, participantii se impart din start in 2 grupe: A si B si de pe primele pozitii ale grilei de start vor pleca membrii acelei grupe care per total a scos un timp mai bun decat grupa cealalta, chiar daca de exemplu ocupantul unui loc in grupa B (sa zicem) a scos un timp mai bun decat unul din A.
      Daca per total grupa A are un timp mai bun, va pleca cu toti cei din acea grupa din primele locuri de pe grila…
      Daca am inteles eu corect, asa sta treaba. Si daca e asa, e oarecum nedrept, dar…na, tine si de noroc….

  3. liviuaileni Says:

    Multumesc Anca!

    Mihai, mult succes si in cursa de maine. Sa ne mai spui si noua ce s-a intamplat cu masinile Interwetten.

    • Anca Says:

      Cu placere…dar ceva nu am zis bine, ca m-am uitat acuma inca odata peste ordinea de la start si am comparat-o cu ordinea din listele celor 2 grupe de calificari si sunt si din una si din cealalta…undeva nu am inteles eu bine. Ne explica Mihai cum e corect 😉 🙂

      Maine, Mihai va pleca de pe pozitia 19. Tin pumnii!!! Eu cred ca va fi bine, sper numai sa nu intampine iarasi probleme cu monopostul.

  4. liviuaileni Says:

    Felicitari Mihai!

    Mihai a terminat pe 14, cu Zaugg pe locul 15. Mihai, ce e cu forma slaba a monoposturilor Interwetten (tin minte ca la RC ai fost mult mai rapid)? De ce ati fost oarecum in urma, mai ales Zaugg care a mers din plin pentru echipa tot sezonul? Tu ai avut pauzele alea nemeritate.. trebuie sa facem ceva sa fii o prezenta constanta!

    Este totusi un rezultat bun avand in vedere chinurile prin care treci de la o cursa la alta cu banii. Inca odata, felicitari, te-ai mentinut foarte bine.

  5. Lucian Says:

    Felicitari Mihai! Sper sa te vedem si la urmatoarele curse.

    Nu imi place circuitul asta (varianta Bugatti, ca cel lung e superb), parca nu e potrivit pentru masini… mai potrivit e pentru MotoGP :). Mai ales ultimul viraj e foarte ingust.

    Am vazut ca ultimii de pe grila de start pleaca din viraj!!! Nu sunt pilotii astia dezavantajati? Pentru ca nu cred ca poti sa accelerezi la maxim in timp ce virezi.

  6. liviuaileni Says:

    Da Lucian, si eu remarcasem asta. Proasta organizare? Sau cei din urma se considera asa dezavantajati ca nici nu au mai protestat?

  7. liviuaileni Says:

    Mihai, ce mai e nou in cariera ta?

    • Beu Says:

      Servus! Nou nu este nimic, cautam sa facem ultimele doua curse din WS, cea de la Nurburgring si din Spania. indata ce voi afla detalii, va voi informa si pe voi! Beu

Lasă un răspuns

