Am terminat! :D

Servus!

Astazi am avut ultimul examen al acestei sesiuni! mi-am facut treaba de student constiincios, si am luat examenul la fel ca si pe celelalte, cu note bune! 🙂

Acum ma pot concentra exclusiv pe racing. Atat, si nimic altceva!!! Nu ne dam batuti si luptam in continuare pt cursa de la Le Mans sa o facem. Va voi tine la curent cu ultimele noutati!

Beu

4 răspunsuri to “Am terminat! :D”

  1. Anca Says:

    Si noi iti uram bafta si iti tinem pumnii din prea-minunata Ţărişoară! Va fi bine!

  2. liviuaileni Says:

    Mihai, e randul meu sa vorbesc ca un batran ce sunt :)) si sa iti spun cat de mult ne bucura faptul ca printre atatia tineri pierduti (si nu neaparat din cauza lor!) se mai afla cate o persoana ca tine, care incearca sa isi faca treaba cat de bine pot si o fac cu brio! Felicitari pentru examene (apropo, ce facultate faci?).

    Iti doresc tot succesul din lume si o participare la Le Mans. E pacat ca nu poti participa in mod frecvent si asta se reflecta in comportamentul pe pista, dar stiu ca tu faci tot ce poti!

    • Anca Says:

      Mihai e la Universitatea Transilvania din Brasov, la facultatea de Inginerie Mecanica sectia Automobile Engeneering. 🙂

Lasă un răspuns

