Ma duc la TVR

Servus!

Duminica sunt invitat la TVR, in Studio Formula 1, de la 14:15, sa-mi dau cu parerea despre pilotii romani si problemele lor. Adica daca avem noi, pilotii, sanse sa ne gasim bugetele in Romania. Si parerea mea este ca ar fi sanse, dar ca cei care au acesti bani prefera sa-i cheltuiasca pentru ei, sa-si mai ia un Q7 alb – poate al 4-lea – decat sa se gandeasca ca, cu banii aia, eu pot sa mai fac 3 etape de World Series. Si ca, desi aparent avem sanse sa ne gasim ajutor in tara, de fapt nu o sa putem, ca singura noastra sansa sunt multinationalele si managerii straini.

Dupa discutia asta, m-a invitat Victor Bonifaciu sa comentez cu el cursa de la Silverstone. Unde o sa va multumesc voua, celor care ma sustineti pe acest blog.

Sper sa nu ma fac de ras, vreau sa reusesc sa insufletesc comentariul cursei.

Beu

10 răspunsuri to “Ma duc la TVR”

  1. Lucian Says:

    Chiar mi-a placut cand ai fost data trecuta in cabina de comentariu, imi pare bine ca o te auzim din nou. Sper sa te lase Alexandrescu sa vorbesti mai mult acum, imi venea sa ma dau cu capul de pereti cand tu comentai ce se intampla pe circuit si el te intrerupea sa te intrebe daca iti place prietena lui Button (parca) 😐

    Multa bafta! atat duminica, cat si cu sponsorii.

  2. alin Says:

    subscriu [la propriu?!] la ceea ce a spus Lucian 😉

    oricine ajunge acolo, la comentariu, dupa parerea mea are un singur rol – extrem de simplu, dar esential: sa arate intr-adevar cat de penibil este comentariul de care avem parte in mod normal, weekend de weekend; iar pentru un om ca tine, care chiar stie ce sa spuna (si cand), va fi cu atat mai simplu.

    succes!

  3. Liviu Says:

    Bravo Mihai! Eu te-am pierdut atunci cand ai comentat prima oara, abia astept sa te aud. O sa faci treaba buna, sunt sigur. Nu te baga in polemici cu Alexandrescu, ca el stie totul 😀

    Nu are rost sa insistam cu calitatea comentariilor, ca vezi ca de ani de zile nu se schimba nimic. Mergi si zi bine despre ce e pe pista. Si nu sunt deranjat de mondenitati, doar ca nu-s expuse cand trebuie..

    Omule, de as avea un Q7, ti l-as face cadou! Mi-a placut mult cum te-ai descurcat in cursa la Hugaroring. Toate bune pentru duminica.

  4. fanalodog Says:

    Felicitari! Spune cat mai multe, ca oricum zici mai bine ca nenea Alexandrescu. Succes cu sponsorizarile

  5. liviuaileni Says:

    Mihai, te-ai cenzurat! :))
    Ceea ce e de bine totusi, nu?
    Revenisem sa ma mai amuz odata cu postul asta 🙂

  6. Anca Says:

    Era mult mai fain inainte….

  7. nino-nino Says:

    Autocenzura e buna uneori. pilotii „piloteste” si nu trebuie sa aiba legatura cu politica, chiar daca, ceea ce se intampla si se vorbeste in jurul lor ii influenteaza direct. „go fast” mihai si nu te mai uita la ce spun unii sau altii (nu cei care scriu aici si care te sustin), invidiosi pe tine.

  8. Lucian Says:

    „vreau sa reusesc sa insufletesc comentariul cursei.”

    Ai reusit, bravo! 🙂

  9. liviuaileni Says:

    Vezi Mihai ce faci? M-ai facut sa renunt la comentariul BBC a lui Brundle ca sa te ascult pe tine! Bravo.

    Uite ce remarc eu la oamenii mai in varsta (exemplu Dan Alexandrescu, chiar si Radu Grozea): se grabesc prea tare sa puna omul la punct prin prisma varstei. Indiferent de varsta, important e ce poti si ce stii sa faci. Si ai dreptul la replica.

    Si degeaba ai incercat sa atragi atentia asupra tatalui lui Lewis. Dan a reusit sa retrimita atentia pe Nicole 🙂 asta a fost cel mai frumos moment, radeam cu lacrimi 🙂

    Ce am mai aflat astazi nou de la TVR? Bourdais se repede ca prostul iar Newey e un chelbos. Vezi, de aia imi place comentariul tau 😀 Si vorba lui Victor: iti dorim mai multe weekenduri pe pista decat in cabina de comentariu, desi suntem fani ai comentariilor tale.

    Limitatorul in acceleratie la turatia maxima, uite, de asa ceva nu stiam. E bine de stiut.

  10. fanalodog Says:

    Frumos! De treaba aia cu limitatoru nici eu nu stiam :D.

Lasă un răspuns

