Hungaroring, race review

Salut!

Ce saptamana!!!!! Marti sunt anuntat de catre echipa austriaca ca nu voi participa la aceasta etapa, Herck fiind cel preferat pentru ca platea muult mai mult pe cursa. Confirmarea a venit insa joi dupamasa, cand echipa RC Motorsport a acceptat sa facem impreuna cu ei weekendul.

Concurand din nou la buget redus, vineri in primele antrenamente nu am folosit gume noi, iar masina se comporta total diferit fata de cea a echipei austriece. In free practice 2 setarile au fost acceptabile, dar nu suficent de bune. Insa cand am pus gumele noi, in ultimele minute ale sesiunii, s-a pus steagul rosu si nu am apucat sa le folosesc.

Sambata dimineata, calificari: 2 Viraje!!! Incredibil, dar din nou electronica a cedat (probabil ca emit niste pulsuri magnetice, ca altfel nu se explica de de, cursa de cursa am probleme cu electronica. La Barcelona motorul intrerupea, la Monaco nu intra in prima viteza, acuma in Ungaria a picat de tot…) Nefacand nici un tur, sunt nevoit sa plec ultimul in prima cursa.

Race 1: de la sfarsitul calificarilor si pana cu 1 minut inainte sa se dea verde pentru alinierea pe grila, echipa si inginerii de la Renault au cautat, fara nici un rezultat pozitiv, cauza problemei din calificari. Au schimbat cablurile de la alternator, au pus alta baterie, insa nimic. Motorul nu vroia sa sune normal.

Conform teoriei porcariei universale, in turul de asezare pe grila si in primul tur de cursa totul a functionat; insa in turul 2 motorul nu mai tragea de nici o culoare, si am decis prin radio, impreuna cu echipa, sa ma opresc si sa vedem ce s-a intamplat. Inginerii de la Renault ca probema ar putea sa fie evacuarea, care ar vi avut o fisura (am verificat dupa, evacuarea era perfecta). Mecanicul meu s-a ars la degete incercand sa schimbe galeria, ca sa pot macar sa fac cateva ture si sa verificam masina. Am iesit din nou pe pista cand mai erau in 5 minute din cursa, am dat 2 ture si evident, problema nu fusese rezolvata.

Race 2: sambata seara au schimbat bujiile si bobinele de inductie, si duminica am luat startul penultimul. Cursa buna, insa motorul nu mai mergea de loc cum ar fi trebuit. Am castigat 2 pozitii la start si am inceput sa atac. Pacat cu cel de al 2-lea Safety Car, care a intrat pe pista in turul in care trebuia sa efectuez pitstopul obligatoriu (cativa piloti au fost avantajati si au gastigat muulte pozitii)  (cand cursa se afla sub safety car, nu se pot efectua pitstopurile). Dupa restart am avut un ritm bun, care m-a ajutat sa prind fata, si sa gastig o pozitie la pitstop.

In final a fost o cursa buna, stricata doar de safety car, insa un weekend dezastruos. Anumite lucruri nu depind de mine, acestea sunt imprevizibile.

Beu 🙂

p.s. Poze curand

5 răspunsuri to “Hungaroring, race review”

  1. Beu Says:

    Am terminat pe 12, insa Alguersuari a fost declasat pentru comportament nesportiv. Asadar, m-am clasat pe 11.

    Beu

  2. alin Says:

    multumim pentru detaliile pe care ni le oferi – sunt extrem de interesante – si pentru faptul ca ne tii la curent.

    ramai increzator! mult succes!

  3. liviuaileni Says:

    Mihai, imi place cum mergi si nu pot decat sa ma rog sa iti gasesti sponsori buni, ca de cele mai mult ori in sportul asta, talent fara bani nu inseamna nimic. Scapa de pulsurile magnetice (cred ca de obicei astea ajung la pilotul cu mai putini bani, bonus din partea echipei).. de fapt, fa ce stii tu mai bine: RACE!

    Pana la urma, Safety Car-urile au fost in avantajul tau. Ma bucur ca ai fani care inteleg cum merge o astfel de cursa si nu judeca pilotul dupa pozitia ocupata la finalul cursei ci dupa evolutia sa.

  4. Gabi D. Says:

    Toata tara iti tine pumnii!!!
    Multe felicitari din partea mea. Permite-mi sa te adaug in blogrollul meu.

    Multa bafta in viitor!

    • Beu Says:

      Salut!

      Nici o problema sa ma adaugi!

      Ma bucur sa vad cat de multa lume e interesata de fenomen, si il urmareste! 😀

      Beu

Lasă un răspuns

